ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و مشخصات لپ‌تاپ‌های سامسونگ گلکسی بوک پرو و پرو ۳۶۰ افشا شد

سامسونگ در آینده دو لپ‌تاپ جدید به نام‌های «گلکسی بوک پرو» و «گلکسی بوک پرو ۳۶۰» را روانه بازار می‌کند و حالا شاهد افشای تصاویر و مشخصات آن‌ها هستیم. اخیرا «ایوان بلاس» با نام مستعار evLeaks ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

سامسونگ در آینده دو لپ‌تاپ جدید به نام‌های «گلکسی بوک پرو» و «گلکسی بوک پرو ۳۶۰» را روانه بازار می‌کند و حالا شاهد افشای تصاویر و مشخصات آن‌ها هستیم.

اخیرا «ایوان بلاس» با نام مستعار evLeaks که برای بسیاری از روزنامه‌نگاران حوزه فناوری یک منبع قابل اعتماد محسوب می‌شود، گفته که سامسونگ ماه آینده میلادی کنفرانس جدیدی برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس، سامسونگ از دو لپ‌تاپ‌ جدید گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 رونمایی خواهد کرد. با این وجود ایوان اخیرا تصاویر و مشخصات مربوط به این لپ‌تاپ‌ها را افشا کرده است.

گلکسی بوک پرو یک لپ تاپ معمولی است که با صفحه نمایش امولد ۱۳ و ۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و دو رنگ آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همچنین این لپ تاپ از پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل تغذیه خواهد شد و از پردازشگر گرافیکی انویدیا جی‌فورس MX450 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به پشتیبانی از تاندربولت ۴ و شبکه ارتباطی LTE اشاره کرد.

دیگر محصولی که در این گزارش به آن اشاره شده، گلکسی بوک پرو ۳۶۰ است. لپ‌تاپ یاد شده با پشتیبانی از قلم S-Pen با صفحه نمایش امولد ۱۳ و ۱۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و در دو رنگ سرمه‌ای و طلایی در دسترس قرار خواهد گرفت. درست مانند گلکسی بوک پرو،  این لپ‌تاپ‌ هم از پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل بهره می‌برد و به پردازشگر گرافیکی انویدیا جی‌فورس MX450 مجهز می‌شود. همچنین این لپ‌تاپ نیز از تاندربولت ۴ و شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت و تاریخ عرضه این دو محصول هنوز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد در رویداد ماه آوریل اطلاعات بیشتری از آن‌ها ارائه شود. این احتمال وجود دارد که تا پیش از رونمایی رسمی، شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری از این دو لپ‌تاپ کره‌ای‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی