ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیفون ۱۳ احتمالا طبق برنامه معمول اپل اواخر شهریور عرضه می‌شود

اپل پارسال بخاطر چالش‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا نتوانست پرچمداران خود را در موعد همیشگی آن‌ها معرفی کند. ولی حالا تحلیلگران می‌گویند که تولید آیفون ۱۳ طبق برنامه پیش می‌رود و این دستگاه در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

اپل پارسال بخاطر چالش‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا نتوانست پرچمداران خود را در موعد همیشگی آن‌ها معرفی کند. ولی حالا تحلیلگران می‌گویند که تولید آیفون ۱۳ طبق برنامه پیش می‌رود و این دستگاه در اواخر شهریور (سپتامبر) عرضه خواهد شد.

«دنیل ایوز» از شرکت Wedbush در جدیدترین یادداشت تحلیلی خود با استناد به اطلاعات زنجیره تامین می‌گوید تولید آیفون ۱۳ مطابق برنامه پیش می‌رود و به موعد همیشگی خود در ماه سپتامبر می‌رسد. پرچمداران اپل پارسال به خاطر مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیر به بازار آمدند. این شرکت آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را در تاریخ ۱۳ اکتبر و آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ مکس را در تاریخ ۱۳ نوامبر عرضه کرد.

البته اپل پیش‌تر هم مجبور شده بود که برخی از مدل‌های آیفون را کمی دیرتر به بازار بفرستد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ آیفون XR را در ماه اکتبر عرضه کرد، ولی آیفون XS را در همان ماه سپتامبر به دست خریداران رساند. با این حال، از زمان معرفی آیفون 4S در سال ۲۰۱۱، پارسال تنها سالی بود که اپل در آن هیچ آیفون جدیدی را در ماه سپتامبر عرضه نکرد.

آیفون ۱۳

شرکت تحقیقاتی Wedbush می‌گوید بررسی‌های زنجیره تامین نشان می‌دهد که سری آیفون ۱۳ برای عرضه در هفته سوم ماه سپتامبر (اواخر شهریور) برنامه‌ریزی شده، ولی تغییرات اعمالی بر مدل‌های این خانواده می‌تواند عرضه حداقل برخی از آن‌ها را تا اوایل اکتبر (اواسط مهر) به تاخیر بیندازد.

سری آیفون ۱۳ احتمالا با تغییرات زیادی از جمله استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، ناچ کوچک‌تر و دوربین قوی‌تر از راه می‌رسند. دنیل ایوز قبلا گفته بود که انتظار دارد حداقل برخی از مدل‌های آیفون ۱۳ برای نخستین بار حافظه داخلی ۱ ترابایتی داشته باشند.

شرکت Wedbush پیش‌بینی می‌کند که آیفون ۱۳ حدودا ۲۵ درصد بیشتر از آیفون ۱۲ فروش داشته باشد. این شرکت آمار فروش تخمینی خود را در حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه اعلام کرده. تحلیلگر این شرکت باور دارد که میزان تقاضا برای آیفون بعدی همچنان به خاطر مهاجرت کاربران به سمت گوشی‌های 5G بالا خواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی