ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی

کاربران محصولات اندرویدی می‌توانند با استفاده از اپ‌های مختلف حافظه گوشی خود را مدیریت کنند و گزینه‌های متنوعی پیش روی آن‌ها قرار دارد. در همین راستا می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی را به شما ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

کاربران محصولات اندرویدی می‌توانند با استفاده از اپ‌های مختلف حافظه گوشی خود را مدیریت کنند و گزینه‌های متنوعی پیش روی آن‌ها قرار دارد. در همین راستا می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی را به شما معرفی کنیم.

در حالی که برخی تنها به برنامه پیش فرض دستگاه‌ خود اکتفا می‌کنند، تعدادی از کاربران می‌خواهند با برنامه‌های شخص ثالث به امکانات بیشتری دست پیدا کنند. اگر در گروه دوم قرار داشته باشید، احتمالا تا به امروز برای مدیریت حافظه  دستگاه اندرویدی خود با اپ‌های زیادی سروکله زده‌اید. در این مقاله از جعبه ابزار برای نوروز ۱۴۰۰ می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی را معرفی کنیم. تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

Files by Google

مدیریت حافظه گوشی

برای اولین اپ این لیست از جعبه ابزار به سراغ فایل منیجر گوگل می‌رویم که طرفداران زیادی در میان کاربران سیستم عامل اندروید دارد. این برنامه با وجود حجم کمی که دارد، قابلیت‌های مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد و بیش از ۵۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

با این برنامه می‌توانید حافظه داخلی گوشی را خالی کنید، فایل‌ها را با سرعت بالایی پیدا کنید، داده‌های خود را بطور رایگان و با سرعت بالا با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین از آن‌ها در فضای ابری بکاپ بگیرید. این برنامه میزان فضای خالی حافظه داخلی و کارت حافظه را به شما اطلاع می‌دهد و همچنین پیشنهاداتی برای حذف فایل‌ها به شما ارائه می‌کند. در حالت کلی Files by Google یکی از بهترین اپ‌های مدیریت حافظه گوشی محسوب می‌شود.

Files by Google: Clean up space on your phone

Files by Google: Clean up space on your phone

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۳ مگابایت زبان:

Solid Explorer

مدیریت حافظه گوشی

برای دومین اپلیکیشن مدیریت حافظه گوشی به سراغ Solid Explorer می‌رویم که قابلیت‌های متنوعی مانند مدیریت فایل‌ها با یک رابط کاربری دو صفحه‌ای، محافظت از فایل‌ها از طریق رمزنگاری، مدیریت فایل‌ها روی فضای ابری و تهیه نسخه پشتیبان از اپ‌ها و فایل‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این اپلیکیشن فضای ذخیره‌سازی گوشی را تحلیل می‌کند تا فایل‌هایی که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند، به شما اطلاع دهد. با Solid Explorer می‌توانید از فایل‌ها به کمک رمزنگاری AES محافظت کنید و آن‌ها را درون یک فولدر امن قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های این اپ می‌توان به ویرایشگر متن، امکان مشاهده تصاویر و پلیر موسیقی اشاره کرد.

Solid Explorer File Manager

Solid Explorer File Manager

سازنده: NeatBytes قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۷ مگابایت زبان:

SD Maid

مدیریت حافظه گوشی

این برنامه با ابزارهای مختلف مدیریت اپ‌ها و فایل‌ها را ممکن می‌کند و به کمک آن می‌توانید دستگاه خود را پاکسازی کنید. با استفاده از اپ SD Maid می‌توانید موبایلتان را بطور کامل مورد بررسی قرار دهید و فایل‌ها را دستکاری کنید. امکان جستجوی فایل‌ها به وسیله نام، محتوا و تاریخ در این برنامه وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های SD Maid می‌توان به ارائه جزئیات وضعیت فضای ذخیره‌سازی، بهینه‌سازی دیتابیس، شناسایی تصاویر، آهنگ‌ها و اسناد تکراری، شناسایی فایل‌های اپ‌های حذف شده و اجرای خودکار ابزار از طریق برنامه زمانی یا ویجت‌ها اشاره کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که امکانات کامل این اپ در نسخه پرو گنجانده شده که می‌توانید بطور مود و کرک شده دانلود کنید.

SD Maid - System Cleaning Tool

SD Maid - System Cleaning Tool

سازنده: darken قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸ مگابایت زبان:

Droid Optimizer

مدیریت حافظه گوشی

همانطور که می‌توان از نام این برنامه حدس زد، Droid Optimizer عملکرد دستگاه اندرویدی شما را بهینه می‌کند. برنامه‎‌های نصب شده، فایل‌های دانلود شده، تصاویر، آهنگ‌ها و ویدیوها در گذر زمان سرعت گوشی شما را کاهش می‌دهند ولی Droid Optimizer می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

این اپ علاوه بر خالی کردن حافظه داخلی، با بستن برنامه‌ها بطور خودکار رم گوشی را هم آزاد می‌کند. علاوه بر این، با ویژگی‌هایی مانند برنامه زمانی برای شب، طول عمر باتری دستگاه را افزایش می‌دهد. برای مثال می‌توان با این برنامه بطور خودکار شبکه وای فای یا دیتای موبایل را قطع کرد. در نهایت می‌توانید تمام اپ‌های نصبی را با Droid Optimizer مدیریت کنید.

Droid Optimizer

Droid Optimizer

سازنده: Ashampoo® قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۱ مگابایت زبان:

Norton Clean

مدیریت حافظه گوشی

به سراغ آخرین برنامه لیست بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی می‌رویم. Norton Clean یک برنامه پاکسازی است که با حذف داده‌های ناخواسته، فایل‌های باقی‌مانده و بهینه‌سازی حافظه، عملکرد دستگاه شما را بهبود می‌دهد.

Norton Clean که بیش از ۵ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده، امکان حذف کش، شناسایی و حذف فایل‌های باقی‌مانده، نامناسب و APK، بهینه‌سازی مموری و همچنین مدیریت اپ‌ها را فراهم می‌کند.  با استفاده از برنامه می‌توانید برنامه‌های پس زمینه و ناخواسته را حذف کنید و اپ‌ها را به کارت حافظه هم منتقل کنید، البته Norton Clean برنامه‌هایی که چندان مورد استفاده شما نیستند را هم معرفی می‌کند و می‌توانید آن‌ها را حدف کنید.

Norton Clean, Junk Removal

Norton Clean, Junk Removal

سازنده: Norton Labs قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸.۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی