ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تجهیزات آشپزخانه مخصوص رولزرویس برای شاسی‌بلند کالینان؛ کمپینگ به لوکس‌ترین شکل ممکن

رولزرویس به تازگی اقدام به معرفی یک آپشن جدید برای شاسی بلند کولینان کرده که جذابیت‌های بسیاری دارد. این آپشن، چیزی نیست جز یک ماژول پیشرفته که در عقب خودرو نصب می‌شود و 48 لیتر ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

رولزرویس به تازگی اقدام به معرفی یک آپشن جدید برای شاسی بلند کولینان کرده که جذابیت‌های بسیاری دارد. این آپشن، چیزی نیست جز یک ماژول پیشرفته که در عقب خودرو نصب می‌شود و 48 لیتر فضا را به شکل طبقه بندی شده، در اختیار مالک خودرو می‌گذارد. مشتریان می‌توانند جزئیات این ماژول را به طور جداگانه برای خود، شخصی سازی کنند.

زمانی که مشتریان بخواهند این ماژول تفریحی را برای اتومبیل خود سفارش دهند، باید به کمپانی رولزرویس بگویند که می‌خواهند چه استفاده‌ای از آن بکنند. در نتیجه، رولزرویس هم تجهیزات متناسب با کاربری مد نظر آنها را برایشان، تامین می‌کند.

مشتریان حتی می‌توانند رنگ بندی فضای‌های این قسمت را هم به سلیقه خود، تعیین کنند. این کشوها قابلیت جابجایی نیز خواهند داشت. در صورت سفارش مشتری، کشوها می‌توانند به شکل طبقه بندی‌های مختلف برای قرار دادن اشیای گوناگون، در بیایند.

از روی تصاویر منتشر شده، به خوبی می‌توان برخی کاربری‌های اصلی این ماژول تفریحی را مشاهده کرد. به عنوان مثال، سرویس میزبانی رولزرویس، به خوبی می‌تواند درب صندوق عقب کالینان را به یک میز غذا خوری مجلل تبدیل کند. تخته‌های آشپزی و انواع چاقو هم در این قسمت، تعبیه شده اند.

حتی یک همزن برای مخلوط کردن کوکتل و لیوان‌های مخصوص نیز برای نوشیدن، در این ماژول وجود دارند. لذت بخش‌ترین آپشن این ماژول، وجود دو صندلی برقی و یک میز کوکتل است که برای برگزاری یک مهمانی صحرایی، کاملا کاربردی به نظر می‌رسند.

اگر فضای بیشتری برای نشستن نیاز داشته باشید، رولزرویس صندلی‌هایی اضافه هم در اختیار شما می‌گذارد که البته سفارش آنها، 6,581 یورو (9,039 دلار) هزینه در بر دارد. در ساخت این صندلی‌ها از بهترین متریال همچون فیبر کربن، آلومینیوم صیقل خورده و چرم طبیعی استفاده شده است.

این صندلی‌ها دارای روکش مخصوصی هستند که پس از جمع کردن آنها و قرار دادنشان درون خودرو، فضای کابین و صندوق عقب را کثیف نکنند. ابعاد آنها هم به گونه‌ای است که به راحتی درون فضاهای تعبیه شده در ماژول، جای می‌گیرند.

رولزرویس در موارد دیگری هم تجربه ساخت ماژول‌های اختصاصی برای مشتریان خود را داشته است. یکی از آنها، ماژول مخصوص برای مارک ریکیونی، عکاس خودرویی، در لس آنجلس بود که فضای لازم برای قرار دادن یک هلی شات، یک آیپد پرو ساخت اپل، یک مک بوک پرو 16.0 اینچی، هدفون‌های مجهز به سیستم نویز کنسلینگ و لباس‌های سوپریم را فراهم می‌کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی