ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی برقی Arcfox Alpha S
اخبار خودرو

هواوی و بایک از خودروی Arcfox Alpha S با سیستم عامل هارمونی رونمایی کردند

هواوی می‌خواهد حضور گسترده‌ای در بازار خودروهای الکتریکی داشته باشد و در همین راستا از خودروی برقی Arcfox Alpha S با همکاری بایک رونمایی کرده که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد. هواوی که به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

هواوی می‌خواهد حضور گسترده‌ای در بازار خودروهای الکتریکی داشته باشد و در همین راستا از خودروی برقی Arcfox Alpha S با همکاری بایک رونمایی کرده که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد.

هواوی که به تازگی سیستم پیشرفته رانندگی هوشمند خود را با تجهیزات مختلف مانند سیستم تصویربرداری رادار 4D معرفی کرده، با خودروی جدیدش می‌خواهد قدرتش را به رخ رقبا بکشد. چینی‌ها همچنین می‌خواهند ۱ میلیارد دلار در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

با تحریم‌های گسترده ایالات متحده آمریکا، کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند هواوی با مشکلاتی مواجه شد و این کمپانی برند آنر را فروخت. حالا چینی‌ها می‌خواهند برای افزایش درآمدشان به سمت صنایع جدید بروند که یکی از آن‌ها، خودرو است.

هواوی می‌خواهد به یکی از بازیگران اصلی دنیای خودروهای الکتریکی و خودران تبدیل شود و در همین راستا برای معرفی محصول جدیدش با بایک همکاری کرده است.

خودروی برقی Arcfox Alpha S در دو نسخه از راه می‌رسد و با همکاری بخش راهکارهای هوشمند خودروی هواوی و Arcfox گروه بایک توسعه پیدا کرده. هر دو نمونه این خودرو لوکس محسوب می‌شوند و همچنین به سیستم عامل هارمونی مجهز شده‌اند.

خودروی برقی Arcfox Alpha S

استفاده از این سیستم عامل می‌تواند توانایی‌های مختلفی را در اختیار خریداران قرار دهد و احتمالا در آینده شاهد نوآوری‌هایی در آن‌ها خواهیم بود.

مدل‌های مختلف این خودروی برقی با قیمت ۵۹ و ۶۶ هزار دلار روانه بازار می‌شوند. گفته شده برد این خودرو به ۷۰۸ کیلومتر می‌رسد که قابل توجه است و بالاتر از خودرویی مانند تسلا مدل Y با برد ۵۹۴ کیلومتر قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر بخش خودروی هواوی، «وانگ جون» این کمپانی می‌خواهد با چندین شرکت همکاری کند تا حضور گسترده‌تری در بازار داشته باشد. این کمپانی بجای اینکه روی تولید خودرو تمرکز کند، می‌خواهد راهکارهای متنوعی را در اختیار فعالان این صنعت قرار دهد.

هواوی در کنار گروه بایک، با خودروسازان دیگری هم همکاری می‌کند تا خودروهای خودران توسعه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی