ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ کیبورد بی‌سیم جدیدی برای افزایش کارایی DeX معرفی کرد

سامسونگ امروز بی‌سروصدا از کیبورد بی‌سیم جدیدی به نام Smart Keyboard Trio 500 رونمایی کرد. این محصول دستگاهی جمع‌وجور با ظاهری شبیه مجیک کیبورد اپل است که از میانبرهای DeX بهره می‌برد تا کار با ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سامسونگ امروز بی‌سروصدا از کیبورد بی‌سیم جدیدی به نام Smart Keyboard Trio 500 رونمایی کرد. این محصول دستگاهی جمع‌وجور با ظاهری شبیه مجیک کیبورد اپل است که از میانبرهای DeX بهره می‌برد تا کار با محصولات سامسونگ را آسان‌تر کند.

سیستم DeX در سال ۲۰۱۸ همزمان با معرفی گلکسی اس ۸ رونمایی شد و به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق یک رابط پنجره‌ای شکل شبیه کامپیوتر به گوشی‌ها یا تبلت‌های سامسونگ دسترسی داشته باشد. با این حال، علی‌رغم تمام آپدیت‌هایی که هر سال برای این سیستم ارائه شده، سامسونگ هنوز نتوانسته آن را مطابق ادعای اولیه‌اش به یک جایگزین واقعی برای تجربه دسکتاپ تبدیل کند. این کیبورد حالا با دکمه‌های مخصوص DeX یک گام به این هدف نزدیک‌تر می‌شود.

Smart Keyboard Trio 500 از چند ویژگی جذاب دیگر هم برخوردار است. این کیبورد چند دکمه قابل شخصی‌سازی دارد که می‌توانید آن‌ها را برای اپلیکیشن‌های متداول خود تنظیم کنید. البته برای استفاده از این قابلیت لازم است دستگاهی با پوسته One UI 3.1 از ماه مارس ۲۰۲۱ یا بعدتر داشته باشید.

کیبورد جدید سامسونگ می‌تواند به حداکثر سه دستگاه وصل شود و با کمک دکمه‌های میانبر بین آن‌ها سوییچ کند. انرژی Smart Keyboard Trio 500 از طریق باتری‌های قلمی تامین می‌شود و از این رو قابل شارژ نیست. این کیبورد با بلوتوث ۵.۰ به دستگاه‌ها وصل می‌شود و مجموعا ۷۸ کلید دارد.

ابعاد این محصول در وب‌سایت سامسونگ ۲۸۰.۴ در ۱۲۷.۴ در ۱۵.۴ میلی‌متر و وزنش ۴۱۲.۳ گرم اعلام شده. کیبورد جدید کره‌ای‌ها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود که در مدل سفید رنگ برخی از دکمه‌ها سفید و برخی خاکستری است. در مدل مشکی هم رنگ برخی دکمه‌ها نارنجی و برخی خاکستری است.

سامسونگ هنوز قیمت یا تاریخ عرضه این دستگاه را اعلام نکرده اما ممکن است در مراسم بعدی خود در تاریخ ۸ اردیبهشت اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی