ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از گوشی‌های ذ‌‌ن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ رونمایی کرد

ایسوس از دو گوشی هوشمند پرچمدار ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ با ویژگی‌های منحصر به فردی رونمایی کرد. ذن‌فون ۸ مجهز به نمایشگر کوچک ۵.۹ اینچی و نسخه فلیپ این موبایل از دوربین با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

ایسوس از دو گوشی هوشمند پرچمدار ذن‌فون ۸ و ذ‌ن‌فون ۸ فلیپ با ویژگی‌های منحصر به فردی رونمایی کرد. ذن‌فون ۸ مجهز به نمایشگر کوچک ۵.۹ اینچی و نسخه فلیپ این موبایل از دوربین با مکانیزم چرخشی بهره می‌برد.

هر دو موبایل جدید ایسوس با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه می شوند و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارند. ذن‌فون ۸ از نمایشگر ۵.۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل،  نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصات دوربین‌های پنل پشتی ذن‌فون ۸ وام گرفته از مشخصات دوربین دستگاه‌های سری ذن‌فون ۷ است. در پنل پشتی ذنفون ۸ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی جای گرفته است. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در روزنه روی نمایشگر قرار دارد.

باتری این موبایل جدید ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی است و شارژ سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند ولی مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم نیست. شارپر در جعبه دستگاه قرار دارد و از آن حذف نمی‌شود. موبایل جدید ایسوس دارای اسپیکرهای دوتایی اختصاصی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز است.

ذن‌فون ۸ فلیپ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. نسخه فلیپ با رم حداکثر ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باتری نسخه فلیپ ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو جای گرفته است. دوربین‌های این مدل قابلیت چرخش دارند.

براساس اعلام ایسوس گوشی هوشمند ذن‌فون ۸ احتمالا تابستان امسال در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. گفته می شود قیمت این گوشی هوشمند رقمی بین ۵۹۹ دلار تا ۷۹۹ دلار در بازار ایالات متحده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی