ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افرانت
تکنولوژی

افرانت از راه‌اندازی سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری خود خبر داد

ارائه خدمات فضای ذخیره‌سازی ابری با افرانت امکان‌پذیر شد. افرا نت در راستای رفع چالش ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک و همینطور استارتاپ‌ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۵

ارائه خدمات فضای ذخیره‌سازی ابری با افرانت امکان‌پذیر شد. افرا نت در راستای رفع چالش ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک و همینطور استارتاپ‌ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری (Object Storage) خود راه راه اندازی کرد.

افرانت از خرداد ماه امسال در راستای ارائه خدمات پایدار بر بستر وب و با هدف ارائه خدمات یکپارچه زیرساخت فناوری اطلاعات بر روی ابر (Cloud Infrastructure as a Service) در لایه (Iaas) سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری با امکان تست سرویس در قالب بسته رایگان ده روزه و بدون محدودیت ترافیکی خود را به راه می‌اندازد.

سرویس فضای ذخیره سازی ابری افرانت به منظور نگهداری و به اشتراک‌گذاری اطلاعات و داده‌های کسب و کار کاربران در فضای ابری طراحی شده و قادر است داده‌هایی در مقادیر بالا و ساختار نیافته مثل ایمیل، ویدئو، عکس، صفحات وب، فایل‌های صوتی و سایر داده‌های صوتی و تصویری و یا محتوا‌های اینترنتی که انواع سنتی فضاهای ذخیره سازی امکان سازماندهی آن‌ها را ندارند را نگهداری و پشتیبانی کند.

از سوی دیگر زیرساخت ابری (Iaas) با امکان ذخیره سازی ابری مبتنی بر فناوری  Object Storage نیز این امکان را به کاربران می‌دهد تا منابع خود را بدون نیاز به هماهنگی‌ با ارائه‌دهنده خدمات، افزایش یا کاهش دهند. گفتنی است از مهمترین مزایای استفاده از خدمات فضای ذخیره سازی ابری افرانت قابلیت مشاهده نمودارهای مصرفی، اتصال از طریق رابط S3 و Swift، ذخیره همزمان سه نسخه از داده، کنترل کیفیت و حفاظت از دیتاها در دیتاسنترهای امن افرانت خواهد بود.

افرانت متمرکز‌سازی اطلاعات، قابلیت اشتراک‌گذاری بالا، گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات، استفاده از سرورهای پیشرفته و قدرتمند و تجهیزات مدرن شبکه، امکان ایجاد چندین سرور ابری در یک حساب و پشتیبانی ۲۴ ساعته را از مزایای سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری خود اعلام کرده که ضامن ارائه خدماتی با کیفیت به مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است که رایانش ابری یا Cloud Computing در سال‌های اخیر به موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در حوزه IT تبدیل شده و به کسب و کارهای اینترنتی، اپلیکیشن‌ها، استارتاپ‌ها، محیط‌های توسعه نرم افزار، اینترنت اشیاء (IOT) و وب سایت‌ها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پلتفرم‌های ابری بیشتر زمان خود را صرف توسعه نرم افزار نموده و زمان کمتری را به مدیریت زیرساخت اختصاص دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی