ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدرنشینی شیائومی در بازار گوشی‌های هوشمند ۱۲ کشور در فصل اول ۲۰۲۱

شیائومی از صدرنشینی‌اش در بازار گوشی‌های هوشمند ۱۲ کشور در سه ماهه اول ۲۰۲۱ خبر داد و احتمالا این صدرنشینی در ماه‌های آینده در کشورهای دیگر هم گسترش می‌یابد. یکی از مقامات ارشد شیائومی به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

شیائومی از صدرنشینی‌اش در بازار گوشی‌های هوشمند ۱۲ کشور در سه ماهه اول ۲۰۲۱ خبر داد و احتمالا این صدرنشینی در ماه‌های آینده در کشورهای دیگر هم گسترش می‌یابد.

یکی از مقامات ارشد شیائومی به نام «لو ویبینگ» (Lu Weibing) چنین خبری را اعلام کرده و با انتشار تصویری، این کشورها را مشخص کرده است. طبق این تصویر، این کمپانی چینی توانسته در کشورهای اسپانیا، روسیه، لهستان، بلاروس، اوکراین، کرواسی، لیتوانی، مالزی، هند، نپال، میانمار و کلمبیا بالاتر از سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد.

شیائومی در کنار اینکه توانسته در این ۱۲ کشور حرف اول را بزند، سهمش در بازار اروپا هم رشد داشته و حالا دومین برند پرفروش در اروپا محسوب می‌شود. چینی‌ها توانسته‌اند برای دو سه ماهه متوالی، پرفروش‌ترین برند در بازار اروپای شرقی باشند و البته در غرب اروپا همچنان سومین تولیدکننده برتر هستند. این شرکت همچنین برای پنجمین فصل متوالی تبدیل به پرفروش‌ترین برند در اسپانیا شده است.

شیائومی

شیائومی برخلاف سال‌های دور، حالا علاوه بر بازار داخلی، توجه ویژه‌ای به بازار جهانی هم دارد و سالانه شمار بالایی گوشی هوشمند تحت برندهای مختلف شامل ردمی و پوکو معرفی می‌کند. در حقیقت چینی‌ها با عرضه محصولات در رده‌های قیمتی مختلف که البته اغلب قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا دارند، توانسته‌اند به رشدشان در بازار ادامه دهند.

شیائومی در کنار گوشی‌های هوشمند، در بازار لپ‌تاپ‌ و تلویزیون هم حضور فعالی دارد، البته چینی‌ها محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کنند. اخیرا دولت آمریکا با خارج کردن این کمپانی از لیست سیاهش موافقت کرده و باعث ادامه رشدش می‌شود، البته شاید در آینده این کشور تصمیم به تحریم شیائومی بگیرد و آینده‌ای مانند هواوی را به آن تحمیل کند.

باید منتظر ماند و دید این کمپانی چینی در فصل دوم ۲۰۲۱ چه عملکردی از خود نشان می‌دهد و آیا می‌تواند در بازار کشورهای دیگری هم صدرنشین شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • danial
    danial | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

    تا کمپانی های چینی پیشرفت میکنن از سمت آمریکا تحریم میشن و سقوط میکنن

مطالب پیشنهادی