ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی نام تجاری جدید «D» را برای اکوسیستم هوش مصنوعی اشیا معرفی می‌کند

ریلمی قصد دارد نام تجاری جدیدی به نام «D» را برای بخش «TechLife» خود که روی هوش مصنوعی اشیا کار می‌کند در رویدادی ویژه در تاریخ ۴ خرداد ماه معرفی کند. به گفته شرکت چینی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

ریلمی قصد دارد نام تجاری جدیدی به نام «D» را برای بخش «TechLife» خود که روی هوش مصنوعی اشیا کار می‌کند در رویدادی ویژه در تاریخ ۴ خرداد ماه معرفی کند.

به گفته شرکت چینی ریلمی، برند تجاری جدید آن‌ها روی طیف گسترده‌ای از محصولات هوشمند خانگی تمرکز خواهد کرد. ریلمی همچنین علاوه بر این موضوع، اعلام کرده است که برای تولید محصولات جدید هوشمند خود با شرکت‌های مبتکری همکاری خواهد کرد.

همچنین به گفته این شرکت برند تجاری D به کاربران اتی شرکت کمک خواهد کرد که زندگی هوشمندانه‌تر و راحت‌تری را تجربه کنند. آن‌ها همچنین اضافه می‌کنند که محصولات آتی می‌توانند خدمات بهتری را در اختیار کاربران قرار بدهند.

«ماداوث شت» مدیر عامل بخش هند و اروپا ریلمی و نایب رئیس این شرکت در این رابطه عنوان می‌کند:

«خوشحالیم که به زودی نام تجاری D سرانجام ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد و می‌تواند به عنوان اولین برند تجاری اکوسیستم بخش TechLife ریلمی کار خود را رسما آغاز کند. اطمینان داریم که به دنبال این رونمایی،‌ محصولات متفاوت، جدید، با فناوری‌های پیشرفته و کاربرپسند را تحت این نام تجاری در دسترس کاربران قرار خواهیم داد که می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند»

ریلمی از طریق حساب رسمی بخش TechLife در توییتر معرفی نام تجاری جدید را تایید کرده است. در پست توییتری این شرکت عنوان شده است:

«شروع این موضوع با یک رویا آغاز شد که منجر به کشف جدیدی از طراحی و توسعه برای تولید محصولات متفاوت می‌شود. اولین برند اکوسیستم مبتنی بر هوش مصنوعی در تاریخ ۲۵ مه ( ۴ خرداد ماه) رونمایی می‌شود.»

باید به این نکته توجه کرد که ریلمی هنوز در مورد این موضوع که آیا قصد دارد محصولات جدیدی را به عنوان بخشی از برند تجاری D عرضه کند، به اشتراک نگذاشته است. با این وجود طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری از برند جدید این شرکت عنوان خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی