ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای نسل هشتم آیپاد تاچ منتشر شد: احتمال رونمایی در فصل پاییز

اپل آخرین بار آیپاد تاچ را در سال ۲۰۱۹ به‌روز کرد. حالا شایعه‌ای منتشر شده که ضمن نمایش رندرهای نسل هشتم آیپاد تاچ می‌گوید این دستگاه پاییز امسال معرفی می‌شود. به گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

اپل آخرین بار آیپاد تاچ را در سال ۲۰۱۹ به‌روز کرد. حالا شایعه‌ای منتشر شده که ضمن نمایش رندرهای نسل هشتم آیپاد تاچ می‌گوید این دستگاه پاییز امسال معرفی می‌شود.

به گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام «استیو موزر»، اپل می‌خواهد نسخه جدید آیپاد تاچ را در بیستمین سالگرد معرفی این خانواده پاییز امسال رونمایی کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه در دسترس نیست اما در ادامه چند رندر منتسب به آیپاد تاچ ۸ را می‌بینیم.

سری اولیه آیپاد در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ یکی از محصولات اصلی اپل بود. کوپرتینویی‌ها در زمان معرفی اولین آیفون، صفحه لمسی را به آیپاد اضافه کردند تا این دستگاه با قابلیت‌های جدیدی به حیات خود ادامه دهد. حالا به نظر می‌رسد که اپل امسال می‌خواهد یک بار دیگر حس نوستالژی را در طرفداران خود زنده کند.

نسل هشتم آیپاد تاچ

مطابق آن‌چه در رندرها دیده می‌شود، آیپاد تاچ نسل هشت احتمالا صفحه نمایشی با لبه‌های تخت دارد تا از زبان طراحی جدید اپل پیروی کند. این شرکت از زمان معرفی آیپد پرو به سمت طراحی محصولات تخت‌تر رفته و سری آیفون ۱۲ را هم با همین طراحی معرفی کرد. حالا در شایعات شنیده می‌شود که مک‌بوک ایر بعدی هم مثل آیپد پرو لبه‌های تخت دارد و مثل آی‌مک رنگ‌های متنوع خواهد داشت. چند روز پیش به شما گفتیم که حتی اپل واچ سری ۷ هم احتمالا لبه‌های تخت دارد و با رنگ سبزی شبیه ایرپاد مکس به بازار می‌آید. اخیرا رندرهایی از این ساعت هوشمند منتشر شده‌اند.

اپل مهر پارسال آیپاد نانو را به لیست محصولات قدیمی خود اضافه کرد و بدین ترتیب پشتیبانی فعال از این موزیک پلیر خاطره‌انگیز را محدود کرد. ولی این شرکت ظاهرا در حوالی آذر ماه نام آیپاد تاچ جدید را به بخشی از توضیحات روابط عمومی اپل موزیک اضافه کرده است. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم در فرصت باقی مانده تا فصل پاییز چه اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی