ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول و بانک تجارت برای گسترش بانکداری نوین تفاهم نامه امضا کردند

شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک تجارت با تمرکز بر توسعه مباحث نوین مالی و بانکی تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که به موجب آن همکاری‌های مشترک این دو مجموعه در حوزه‌های فنی و کسب‌وکار توسعه ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۰

شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک تجارت با تمرکز بر توسعه مباحث نوین مالی و بانکی تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که به موجب آن همکاری‌های مشترک این دو مجموعه در حوزه‌های فنی و کسب‌وکار توسعه می‌یابد. هدف از امضای این تفاهم‌نامه افزایش سطح تعاملات تجاری و هم‌افزایی توانمندی‌ها، زیرساخت و شبکه ذی‌نفعان و مشتریان طرفین این دو تفاهم ذکر شده است.

جلسه امضای تفاهم‌نامه صبح امروز با حضور «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل همراه اول و «رضا دولت آبادی» مدیرعامل بانک تجارت در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد و این دو مجموعه بر مبنای آن متعهد به به انجام تخصیص خط اعتباری جهت اعطای تسهیلات خرد، احراز هویت و امضای دیجیتال، خدمات بانکداری باز، خدمات استارتاپ‌ها و فین‌تک‌های زیرمجموعه بانک، ارائه خدمت درگاه پرداخت، ارائه خدمات کیف پول و مواردی از این دست شدند.

مدیر عامل همراه اول در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود همراه اول از جمله در اختیار داشتن بالاترین سهم بازار تجاری و 100 میلیون سیم‌کارت واگذار شده در بازار ارتباطات سیار، این حجم از مشترک و تعاملات مالی آن‌ها را فرصتی مناسب برای انجام اقدامات بسیار خوب با استفاده از ظرفیت‌های بانکی و کیف پول اعتباری دانست و افزود: «این فرصت در ارتباط با مشترکان دائمی که پایان هر ماه به پرداخت صورت‌حساب مبادرت می‌ورزند، بیشتر است و همراه اول با در اختیار داشتن بالغ بر 20 میلیون مشترک دائمی، بیشترین تعداد مشترکان پس پرداخت تلفن همراه در کشور را دارد.»

به گفته اخوان بهابادی سیم‌کارت های دائمی همراه اول که در اختیار مردم است، دارای ارزش تضمین پرداخت هستند و این فاکتور در حوزه پرداخت‌های خرد بسیار کاراست. اما تنها کاری که تاکنون این اپراتور در مورد آن انجام داده، احتسابش برای جلوگیری از قطع یا یکطرفه شدن تا سقف میزان این اعتبار بوده است.

وی  در ادامه خاطر نشان کرد: «اکنون با این تفاهم نامه می‌خواهیم این فاکتور ارزشی را وارد حوزه بانکی کنیم تا با این اعتبار بتوان کارهای دیگری نظیر انجام خریدهای خرد در طول یک دوره صورت‌حساب تلفن همراه و پرداخت نهایی را همزمان با پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه انجام داد.»

مدیرعامل همراه اول ابراز امیدواری کرد با این اقدام، گامی بزرگ در راستای ارائه سرویس های متنوع به مردم برداشته شود.

مدیرعامل بانک تجارت نیز انعقاد این تفاهم‌نامه را گامی در جهت توسعه خدمات بانکداری نوین و بهره برداری از کیف پول الکترونیکی دانست و گفت: «این اقدام در بحث مشتری‌های خرد بسیار تاثیرگذار بوده و قادر به تحریک بخش تقاضا به شکل واقعی است که در نهایت منجر به رونق چرخه تولید خواهد شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی