ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳
تکنولوژی

سامسونگ در تبلیغات جدیدش دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس را مسخره می‌کند [تماشا کنید]

غول‌های فناوری همواره با تبلیغاتشان شرکت‌های رقیب را هدف قرار می‌دهند که برای مثال می‌توان به تبلیغات مایکروسافت علیه اپل اشاره کرد. حالا سامسونگ در جدیدترین تبلیغات تلویزیونی‌اش به سراغ آیفون ۱۲ پرو مکس رفته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

غول‌های فناوری همواره با تبلیغاتشان شرکت‌های رقیب را هدف قرار می‌دهند که برای مثال می‌توان به تبلیغات مایکروسافت علیه اپل اشاره کرد. حالا سامسونگ در جدیدترین تبلیغات تلویزیونی‌اش به سراغ آیفون ۱۲ پرو مکس رفته و عملکرد دوربینش را با گلکسی S21 اولترا مقایسه کرده است.

سامسونگ در دو ویدیوی کوتاهی که منتشر کرده، به سراغ نقاط ضعف دوربین پرچمدار اپل در برابر گلکسی S21 اولترا رفته: رزولوشن پایین‌تر دوربین اصلی و همچنین زوم کمتر آن.

گلکسی S21 اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده که به گفته سامسونگ، رنگ‌ها در آن زنده‌تر و شاداب‌تر هستند. در ویدیوی اول سامسونگ از جزئیات بالاتر دوربین گلکسی S21 اولترا در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس خبر می‌دهد.

ویدیوی دوربین مربوط به زوم این پرچمدار کره‌ای‌ها می‌شود. در حالی که گلکسی S21 اولترا از قابلیت زوم ۱۰۰ برابری بهره می‌برد، آیفون حداکثر بزرگنمایی ۱۲ برابری دارد. مسلما چنین بزرگنمایی برای عکس گرفتن از ماه مناسب نیست.

در حالی سامسونگ از اپل خرده گرفته که پرچمدار تاشو دو هزار دلاری‌اش، گلکسی زد فولد ۲ تنها قابلیت زوم ۱۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، آیفون ۱۲ پرو مکس به عنوان بهترین و کامل‌ترین گوشی اپل در بازار، به یکی از بهترین دوربین‌ها مجهز شده و تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند.

سامسونگ از زمانی که به سراغ استفاده از زوم ۱۰۰ برابری در گوشی‌های پرچمدارش رفته، عکس‌برداری از ماه را یکی از نقاط قوت آن‌ها می‌داند و برای مثال تصاویری که با گلکسی S21 اولترا از قمر زمین گرفته را منتشر کرده است.

در گذشته درباره دستکاری این عکس‌ها بحث‌های زیادی وجود داشت و کارشناسان نظرات متفاوتی درباره آن‌ها داشتند. اما در نهایت مشخص شد که گلکسی S21 اولترا پردازش‌های نرم افزاری زیادی روی تصاویر انجام می‌دهد و به همین دلیل تصاویر کیفیت بالایی دارند. با این حال قضاوت نهایی درباره برتری‌های دوربین گلکسی S21 اولترا در برابر آیفون ۱۲ پرو مکس برعهده کاربران است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bardia
    bardia | ۳ خرداد ۱۴۰۰

    اگه از اپل تقلید نمیکنی و ازش بالاتری ( البته بالاتر قطعا هست ) چرا وقتی اومدی اپل رو بخاطر حذف شارژر مسخره کردی خودتم انجامش دادی ؟ شرکتهای نوظهور باید از اپل تقلید کنن نه سامسونگ

    • noisymind
      noisymind | ۳ خرداد ۱۴۰۰

      شما زیاد جدی نگیر سامسونگو. اون موقع که اپل جک 3.5 هدفون رو هم حذف کرده بود سامی مسخرش کرد! الانم مسخرش کرد! قبلا هم مسخرش میکرده! ولی بعدش سریع میره کار همون رو انجام میده و سریع اون ویدیو تبلیغ رو از سایتش حذف میکن! ( البته که قطعا پایینتره چون کسی که همیشه پایینتر هست میخواد بالاتری رو خراب کنه)

  • Ubinotech
    Ubinotech | ۳ خرداد ۱۴۰۰

    به سامبمب اعتماد نکنید...

مطالب پیشنهادی