ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از چهار اسپیکر بلوتوثی جدید با قیمت‌های متنوع رونمایی کرد

سونی به‌تازگی از چهار اسپیکر بلوتوثی جدید رونمایی کرده که یکی از آن‌ها کوچک و سه اسپیکر دیگر در اشکال مختلف و اندازه‌های بزرگ‌تر عرضه می‌شوند. این غول ژاپنی با بلندگوهای جدید خود می‌خواهد انرژی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

سونی به‌تازگی از چهار اسپیکر بلوتوثی جدید رونمایی کرده که یکی از آن‌ها کوچک و سه اسپیکر دیگر در اشکال مختلف و اندازه‌های بزرگ‌تر عرضه می‌شوند.

این غول ژاپنی با بلندگوهای جدید خود می‌خواهد انرژی و کیفیت تازه‌ای را به ویترین محصولات موسیقی خود اضافه کند. در ادامه نگاهی مختصر به چهار محصول جدید این شرکت می‌اندازیم و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

سونی XB13

سونی XB13 یکی از بهترین محصولات کوچک و خوش قیمت بازار محسوب می‌شود. اندازه این بلندگو به اندازه یک مشت انسان است. در بالای دستگاه شیار بلندگو دارد. XB13 در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی تیره، آبی روشن و نارنجی عرضه می‌شود. جنس این دستگاه از پلاستیک و فلز است و از استاندارد IP67 هم پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری XB13 حدود ۱۶ ساعت اعلام شده و رابط آن درگاه USB-C است. این بلندگو به راحتی به دستگاه‌های iOS و اندروید وصل می‌شود و با قیمت ۵۸ دلار در خدمت علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سونی XP500

اسپیکر بلوتوثی سونی

سونی XP500 بلندگوی بزرگی برای مهمانی‌هاست که با Mega Bass اصوات میانه و پایین را بسیار خوب تولید می‌کند. با کمک اپ سونی موزیک می‌توانید EQ این دستگاه را تغییر دهید و حتی به پیکربندی تیوترها و دو بلندگوی X-Balanced آن دسترسی داشته باشید.

در بالای XP500 دو چراغ LED قرار گرفته که خود را با آهنگ در حال پخش هماهنگ می‌کنند. این محصول استاندارد IPX4 دارد و عمر باتری آن به ۲۰ ساعت می‌رسد. XP500 با رابط مخصوص خودش شارژ می‌شود و فقط یک درگاه دارد که به درد میکروفن یا گیتار می‌خورد. سونی این محصول را با قیمت ۳۴۸ دلار می‌فروشد.

سونی XP700

اسپیکر بلوتوثی سونی

سونی XP700 هم بلندگوی بزرگی به اندازه یک سطل است که یک درگاه USB-A، دو درگاه گیتار و یک میکروفن دارد. این بلندگو می‌تواند سریعا به محصولات اندرویدی وصل شود و از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند. سونی وعده داده که عمر باتری XP700 به ۲۵ ساعت می‌رسد. این بلندگوی بی‌سیم با قیمت ۴۴۸ دلار به فروش می‌رسد.

سونی XG500

اسپیکر بلوتوثی سونی

سونی XG500 یک اسپیکر بلوتوثی بسیار سبک است که دو تیوتر داخلی و دو بلندگوی X-Balanced دارد. عمر باتری این دستگاه ۳۰ ساعت است و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید سه ساعت دیگر از آن استفاده کنید. XG500 از استاندارد ضدآب IP66 بهره می‌برد و با قیمت ۴۴۸ دلار فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Masih4
    Masih4 | ۴ خرداد ۱۴۰۰

    تشبیه دادن قحطی بود؟ یه دستگاه 10 میلیونی رو با سطل زباله مقایسه کردین؟
    البته باز مرسی از مطلب ، من عاشق اسپیکرو اینا هستم!

مطالب پیشنهادی