ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی واچ ۳ با سیستم عامل هارمونی دوازدهم خردادماه معرفی می‌شود

هواوی قصد دارد در تاریخ ۱۲ خردادماه از ساعت هوشمند «هواوی واچ ۳» مجهز به سیستم عامل هارمونی رونمایی کند.  درنتیجه این ساعت هوشمند یکی از اولین دستگاه‌های هواوی است که از سیستم عامل هارمونی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

هواوی قصد دارد در تاریخ ۱۲ خردادماه از ساعت هوشمند «هواوی واچ ۳» مجهز به سیستم عامل هارمونی رونمایی کند.  درنتیجه این ساعت هوشمند یکی از اولین دستگاه‌های هواوی است که از سیستم عامل هارمونی استفاده می‌کند و عملا هواوی در آن تاریخ به صورت رسمی از رقیب اندرویدی خود یعنی «سیستم عامل هارمونی» نیز رونمایی خواهد کرد.

هرچند هنوز در مورد ظاهر سیستم عامل هارمونی در هواوی واچ ۳ یا برخی ویژگی‌های اصلی آن هیچ ‌گونه اطلاعات یا جزئیات بیشتری به صورت رسمی منتشر نشده است، اما به گفته یکی از افشاگران بازار در شبکه اجتماعی چینی ویبو، به لطف سیستم عامل جدید، محصولات پوشیدنی هواوی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث بیشتری پشتیبانی می‌کنند.

همچنین پیش از این برخی تصاویر و رندرها از رابط کاربری سیستم عامل هارمونی افشا شده بود که آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را به صورت مدور در اطراف صفحه نشان می‌داد.

هواوی

در شایعاتی که پیش از این درباره هواوی واچ ۳ عنوان شده بود، ویژگی‌هایی مانند افزایش طول عمر باتری و پشتیبانی از eSIM شنیده می‌شد. با استفاده از قابلیت eSIM بدون نیاز به گوشی موبایل از ساعت هوشمند محصول هواوی می‌توان برای برقراری تماس‌های خود استفاده کرد.

معمولا باتری ساعت‌های هوشمندی که از قابلیت اتصال مستقل پشتیبانی می‌کنند به دلیل اینکه برای تماس‌های دریافتی، پیامک، دسترسی به اینترنت و موارد دیگری به شبکه متصل می‌شوند، سریع‌تر تخلیه می‌شود. این احتمال وجود دارد که هواوی واچ ۳ مانند «اوپو واچ» از یک حالت بهینه‌سازی هوشمند برای باتری استفاده کند که تا چند روز نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد.

سایر ویژگی‌های شایعه شده هواوی واچ ۳ شامل فناوری نظارت بر درجه حرارت بد در تمام روز، غربالگری بیماری‌های قلبی و حالت‌های فعالیت مبنی بر هوش مصنوعی می‌شود. البته تا زمان معرفی رسمی این ساعت چند روز بیشتر باقی نمانده، بنابراین مدت زیادی طول نخواهد کشید تا ویژگی‌ها و مشخصات اصلی آن مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeid
    saeid | ۷ خرداد ۱۴۰۰

    هواوی اینجوری پیش بره رسیور با سیستم عامل هارمونی هم معرفی می‌کنه 😁

مطالب پیشنهادی