ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس نورد CE 5G بیستم خردادماه از راه می‌رسد

مدیرعامل وان پلاس به صورت رسمی تایید کرد میان‌رده بعدی این شرکت وان پلاس نورد CE 5G نامیده می‌شود و انتظار می‌رود این دستگاه ۲۰ خردادماه و در جریان رویداد معرفی تابستانه وان پلاس به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

مدیرعامل وان پلاس به صورت رسمی تایید کرد میان‌رده بعدی این شرکت وان پلاس نورد CE 5G نامیده می‌شود و انتظار می‌رود این دستگاه ۲۰ خردادماه و در جریان رویداد معرفی تابستانه وان پلاس به صورت رسمی معرفی شود.

گوشی‌های موبایل سری نورد وان پلاس با عملکرد بسیار خوب خود از بهترین دستگاه‌های ارزان‌ قیمت اندرویدی جهان محسوب می‌شوند. پس از ورود سری نورد به بازار جهانی، وان پلاس از افزایش فروش ۲۰۰ درصدی خود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ خبر داد. همچنین در سه ماهه نخست سال جاری این شرکت افزایش فروش ۳۰۰ درصدی را گزارش کرده است که استقبال بسیار خوب مصرف‌کنندگان جهانی از محصولات وان پلاس را نشان می‌دهد.

اکنون عرضه نورد CE 5G وان پلاس را در بازار جهانی بیشتر تثبیت خواهد کرد. علاوه بر این دستگاه، وان پلاس در همین تاریخ از تلویزیون جدید سری U خود نیز رونمایی خواهد کرد و هدفون‌های کاملا بی‌سیم (TWS) وان‌ پلاس در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد.

طبق گفته «پیت لاو» مدیر عامل وان پلاس، اصول اصلی این شرکت ارائه محصولات و تجربیات عالی و عرضه محصولات خود با قیمت‌های مناسب است. همچنین به گفته او تاکنون پرچمداران وان پلاس از نظر طراحی، قابلیت‌ها، نرم‌افزار و تجربه کاربری اعتبار خوبی در بین مصرف‌کنندگان ایجاد کرده‌اند.

در حال حاضر جزئیات زیادی از مشخصات نورد CE 5G منتشر نشده اما می‌دانیم که قیمت آن از وان پلاس ۹ ارزان‌تر خواهد بود. در توضیحات رسمی این گوشی آمده است:

«حروف CE در نورد CE 5G مخفف «Core Edition» است. همانطور که از نام آن مشخص است، هدف واقعی این محصول ارائه یک تجربه اساسی و خارق‌العاده است. ما با وام گرفتن از مشخصات نسخه پایه گوشی اصلی نورد، چند ویژگی دیگر به آن اضافه کرده‌ایم تا موبایل جدیدی را به بازار معرفی کنیم که با قیمت مناسب خود کمی فراتر از انتظارات کاربران باشد.»

با این وجود وان پلاس می‌گوید که نورد CE 5G به عنوان بخشی از «رویداد معرفی تابستانه» شرکت در تاریخ ۲۰ خرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در همین حال، وان پلاس همچنین محصول بعدی سری N به نام نورد N200 5G را اعلام کرد و زمان معرفی رسمی آن بعدا مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی