ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای هواوی واچ ۳ با دکمه‌ای شبیه به اپل واچ منتشر شد

هواوی واچ ۳ چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود و حالا چند روز مانده به مراسم این شرکت، رندرهای هر دو مدل آن شامل واچ ۳ و واچ ۳ پرو فاش شده‌اند. در این رندرها دستگاهی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

هواوی واچ ۳ چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود و حالا چند روز مانده به مراسم این شرکت، رندرهای هر دو مدل آن شامل واچ ۳ و واچ ۳ پرو فاش شده‌اند. در این رندرها دستگاهی خوش‌تراش، با بدنه‌ای باکیفیت و نمایشگر دایره‌ای دیده می‌شود.

در دو تصویری که از هواوی واچ ۳ در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، دو نسخه از این سری قابل مشاهده‌اند. مدل اول احتمالا فریمی از جنس یاقوت کبود و بند سیلیکونی دارد. مدل دوم اما از فریمی با جنس فولاد ضدزنگ و بند چرمی بهره می‌برد.

نمایشگری که در این رندرها دیده می‌شود نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد و کاملا به سمت لبه‌های دستگاه کشیده شده است. حاشیه‌های کنار صفحه هم کمی خمیدگی دارد، با این حال، کیفیت تصاویر موجود آن قدر واضح نیست که بتوانیم درباره تجربه احتمالی استفاده از این نمایشگر نظر دهیم.

در رابط کاربری هواوی واچ ۳ ویجت‌هایی دیده می‌شود که شامل زمان و تاریخ، آب و هوا و بخش موسیقی است. افزون بر این، آیکن دستیار صوتی Celia را می‌بینیم. این دستگاه در سمت راست بدنه دو دکمه فیزیکی دارد که دکمه بالایی بسیار جالب توجه است. ظاهر این دکمه می‌تواند یادآور دکمه معروف اپل واچ باشد که امکان چرخیدن و کلیک شدن را دارد.

متاسفانه در حال حاضر تصویر دیگری از هواوی واچ ۳ منتشر نشده اما شاید در این چند روز باقی مانده شاهد افشای اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند باشیم. طبق گزارش‌ها، هواوی قرار است چهارشنبه از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی، تبلت میت‌پد پرو ۲ و حتی شاید سری P50 رونمایی کند. البته درباره سری P50 مطمئن نیستیم و شاید بهتر باشد که این شایعه را قطعی در نظر نگیریم.

هواوی سیستم عامل هارمونی را برای کاهش اتکا به اندروید و تقلیل اثر تحریم‌های آمریکا توسعه داده. این سیستم عامل می‌تواند روی دامنه گسترده‌ای از محصولات هواوی اجرا شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی