ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوی تبلیغاتی رسمی ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM4 پیش از معرفی رسمی

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره ایرباد پرچمدار بعدی سونی هستیم و حالا ویدیوی تبلیغاتی رسمی ایرباد بی‌سیم WF-1000XM4 افشا شده که برخی ویژگی‌های آن را به تصویر می‌کشد. طبق ویدیوی تبلیغاتی، سونی برای ایرباد جدیدش ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره ایرباد پرچمدار بعدی سونی هستیم و حالا ویدیوی تبلیغاتی رسمی ایرباد بی‌سیم WF-1000XM4 افشا شده که برخی ویژگی‌های آن را به تصویر می‌کشد.

طبق ویدیوی تبلیغاتی، سونی برای ایرباد جدیدش از پردازنده اختصاصی تازه‌ای به نام V1 استفاده می‌کند و همچنین آن را به درایورهای جدیدی مجهز می‌کند. این محصول به علت بهره‌مندی از ماژول بازخورد کاهش نویز دوگانه داخلی و خارجی، عملکرد حذف نویز فعال بهتری خواهد داشت.

این ویدیوی از قابلیت صحبت برای قطع صدا خبر می‌دهد و همچنین شاهد ویژگی حذف نویز تطبیقی و امکان شنیدن صدا هستیم. کاربران برای چنین کاری به پروفایل‌های مختلفی دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

از سایر قابلیت‌های ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM4 می‌توان به پشتیبانی از ارتباط بلوتوث استاندارد High-Res، صدای Hi-Res، صدای ۳۶۰ درجه و فناوری بهینه‌سازی صدای DSEE EXTREME اشاره کرد. این محصول همچنین با قابلیت‌های جدیدی، کیفیت مکالمات را افزایش می‌دهد و با پشتیبانی از استاندارد IPX4، در برابر بارش باران مقاومت می‌کند. همچنین با این محصول به دستیارهای صوتی الکسا و گوگل استیستنت دسترسی دارید.

سونی WF-1000XM4

سونی از شارژدهی ۸ ساعته این ایرباد بی‌سیم خبر می‌دهد که البته با کیس به ۲۴ ساعت می‌رسد. باتری مورد استفاده در این کیس می‌تواند تا دوبار بطور کامل ایرباد ژاپنی‌ها را شارژ کند. خود قاب را می‌توان با کابل USB Type-C یا به صورت بی‌سیم شارژ کرد. ظاهرا با ۵ دقیقه شارژ، کاربران می‌توانند تا ۶۰ دقیقه از ایرباد سونی استفاده کنند.

در حال حاضر اطلاعات رسمی درباره تاریخ معرفی یا قیمت سونی WF-1000XM4 منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود در آینده نزدیک با رنگ‌های مشکی طلایی و پلاتین نقره‌ای از راه برسد و قیمتش هم نزدیک به ۲۸۰ یورو باشد که در مقایسه با نسل قبلی‌اش یعنی XM3، نزدیک به ۳۰ یورو بیشتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی