ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

چراغ سبز ناسا برای تحقیق درباره شیء ناشناس پرنده (UFO)

مدیر جدید ناسا پس از گذشت یک ماه از سکان‌داری بزرگ‌ترین نهاد فضایی جهان اعلام کرد که اجازه تحقیق درباره شیء ناشناس پرنده (UFO) را به هر روشی به دانشمندان می‌دهد تا به هر روشی ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

مدیر جدید ناسا پس از گذشت یک ماه از سکان‌داری بزرگ‌ترین نهاد فضایی جهان اعلام کرد که اجازه تحقیق درباره شیء ناشناس پرنده (UFO) را به هر روشی به دانشمندان می‌دهد تا به هر روشی که خودشان تمایل دارند، این کار را انجام دهند.

بیل نلسون، مدیر کنونی ناسا و فرماندار سابق ایالات فلوریدا که سابقه فعالیت به عنوان فضانورد را نیز دارد، اعلام کرده است که دانشمندان این نهاد می‌توانند از این پس اقدام به مطالعه اشیاء ناشناس پرنده کنند. پس از انتشار گزارش‌هایی از سوی ارتش ایالات متحده پیرامون مشاهده برخی اجسام ناشناس با سرعت و قدرت مانور بسیار بالا در آسمان، گمانه‌زنی‌ها پیرامون ملاقات موجودات بیگانه از کره خاکی ما، شدت گرفته است.

وی در بخشی از سخنان خود اشاره کرده است که نبود اطلاعات کافی پیرامون این موجودات و اشیا ناشناخته و عدم قطعیت درباره بیگانه یا دشمن بودن آن‌ها با انسان‌ها موجب شده است تا دستور مطالعه چنین پدیده‌ای صادر شود. او اشاره کرده است که حتی مطمئن نیستند که اجسام دیده شده خطای بصری هستند یا خیر. اما در ادامه اضافه می‌کند که با توجه به توصیفات خلبان‌های ارتش، احتمال خطای دید بسیار پایین است.

البته ناسا اقدام به ایجاد بخش جداگانه‌ای برای مطالعه اشیاء ناشناس پرنده نخواهد کرد، اما دانشمندان آن بخش اجازه دارند که این موضوع را از جنبه‌های متفاوتی با توجه به امکانات ناسا مورد بررسی قرار دهند. ناسا اعلام کرده که پژوهشگران خود را به سمت خاصی سوق نمی‌دهد و آن‌ها آزاد خواهند بود تا از داده‌های جمع‌آوری استفاده کنند.

توجه افکار عمومی در ماه‌های اخیر به شدت به سوی اشیاء ناشناس پرنده جلب شده است. وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است به زودی تعدادی از پرونده‌های محرمانه در این موضوع را به صورت عمومی منتشر خواهد کرد. باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا نیز در سخنان جنجالی اعلام کرده بود که ناگفته‌های بسیاری پیرامون اجسام ناشناس وجود دارد که قادر به بیان آن‌ها نیست. یکی از دانشمندان ناسا نیز در مقاله اخیر خود در واشنگتن پست اعلام کرده بود که ناسا باید مسئله اشیاء بیگانه را مانند سفر به مریخ در اولویت‌های خود قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی