ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس با شرکت اوپو ادغام می‌شود: انتشار سریع‌تر بروزرسانی‌ها

چندین ماه پیش وان پلاس و اوپو از ادغام تیم‌های تحقیق و توسعه خبر دادند و حالا این دو کمپانی چینی از ادغام بیشتر با یکدیگر خبر داده‌اند. به بیان دیگر، این کمپانی‌ها ادغام می‌شوند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

چندین ماه پیش وان پلاس و اوپو از ادغام تیم‌های تحقیق و توسعه خبر دادند و حالا این دو کمپانی چینی از ادغام بیشتر با یکدیگر خبر داده‌اند. به بیان دیگر، این کمپانی‌ها ادغام می‌شوند.

طبق این توافق، این دو برند تیم‌ها و منابع‌شان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند، کاری البته در گذشته تا حدودی انجام شده، با این حال وان پلاس همچنان بطور مستقل به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.

سال‌هاست که این شرکت‌ها در سکوت خبری با یکدیگر همکاری می‌کنند، با این حال به نظر می‌رسد قدم اخیر بیشتر جنبه تجاری کار را مشخص‌تر می‌کند و مشتریان تغییرات چندانی را تجربه نخواهند کرد، هرچند وان پلاس گفته بروزرسانی‌ها را سریعتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

«این ادغام به معنای دسترسی به منابع بیشتری برای خلق محصولات بهتر برای کاربران خواهد بود. چنین کاری به ما اجازه می‌دهد که بهره‌وری بالاتری داشته باشیم، برای مثال آپدیت‌های نرم‌افزاری را پایدارتر و سریع‌تر منتشر کنیم.»

ادغام وان پلاس اوپو

از اینکه وان پلاس چگونه می‌خواهد به چنین هدفی دست یابد، اطلاعی نداریم. در حال حاضر تیم‌های نرم افزار وان پلاس و اوپو بطور جداگانه کار می‌کنند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم ادغام آن‌ها چگونه می‌تواند منجر به تسریع روند انتشار آپدیت‌ها شود.

این احتمال وجود دارد که با ادغام این کمپانی‌ها، وان پلاس گوشی‌های مقرون به صرفه‌‌تری را روانه بازار کند. برای مثال گفته می‌شود وان پلاس نورد ۲ همان گوشی ریلمی X9 پرو با برندی متفاوت است. ریلمی زیرمجموعه اوپو محسوب می‌شود و سال گذشته میلادی هم نورد N100 در حقیقت همان اوپو A53 بود.

تنها با گذر زمان می‌فهمیم که این ادغام چه تاثیری روی عملکرد این کمپانی‌ها در بازار دارد و چه سودی برای کاربران به همراه می‌آورد. اینطور که به نظر می‌رسد، ادغام وان پلاس و اوپو شبیه به ارتباط هواوی با آنر است، البته پیش از اینکه هواوی بخاطر تحریم‌های آمریکا، برند آنر را بفروشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی