ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماینر جدید لایت‌کوین و دوج‌کوین بیت‌مین معرفی شد: ۴ برابر سریعتر از بهترین ماینرها

گزارش‌های محلی حاکی از معرفی ماینر ASIC قدرتمندی از سوی شرکت «بیت‌مین» برای استخراج دوج‌کوین، لایت‌کوین، دیجی‌بایت و ورج به نام انت‌ماینر L7 هستند. این اسکریپت ماینر از نرخ ۹۵۰۰ مگاهش بهره می‌برد و قیمت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

گزارش‌های محلی حاکی از معرفی ماینر ASIC قدرتمندی از سوی شرکت «بیت‌مین» برای استخراج دوج‌کوین، لایت‌کوین، دیجی‌بایت و ورج به نام انت‌ماینر L7 هستند. این اسکریپت ماینر از نرخ ۹۵۰۰ مگاهش بهره می‌برد و قیمت آن ۱۳ درصد ارزان‌تر از نمونه‌های قبلی است.

به گزارش «کالین وو»، گزارشگر چینی حوزه بلاکچین شرکت بیت‌مین از اسکریپت ماینر جدیدی رونمایی کرده که دستگاهی برای استخراج لایت‌کوین و دوج‌کوین با نرخ هش ۹۵۰۰ مگاهش و توان ۳۴۲۵ وات است. این دستگاه معادل ۱۹ ماینر +L3 قدرت دارد و با قیمت ۱۵ هزار دلار از نوامبر به بازار می‌آید.

افزون بر این، کالین وو می‌گوید بیت‌مین از ماینر ۵ نانومتری بیت‌کوین با سیستم خنک‌سازی مایع هم پرده برداشته و پیش‌نمایشی از ماینر دش D7 را به نمایش گذاشته است. خبر محصولات جدید بیت‌مین به دنبال رونمایی از انت‌ماینر E9 اتریوم در انتهای ماه آوریل منتشر می‌شود. انت‌ماینر E9 هم هنوز به بازار نیامده و از قیمت آن اطلاعی نداریم.

بیت‌مین در آن زمان گفته بود: «انت‌ماینر E9 اتریوم معادل ۳۲ کارت گرافیک ۳۰۸۰ است و نرخ هش آن به ۳ گیگاهش می‌رسد.» ماینر L7 جانشینی برای +L3 به حساب می‌آید که نرخ هش آن ۶۰۰ مگاهش بر ثانیه بود.

در حال حاضر، ماینر A6+ Ltcmaster با نرخ ۲۲۰۰ مگاهش بر ثانیه سودآورترین اسکریپت ماینر بازار است. یک A6+ Ltcmaster با نرخ فعلی لایت‌کوین و هزینه انرژی ۰.۱۲ دلار به ازای هر کیلووات ساعت، روزانه ۲۶ دلار درآمد تولید می‌کند. با این حال، اگر اطلاعات انت‌ماینر L7 درست باشد، این دستگاه به قدرتمندترین اسکریپت ماینر بازار تبدیل می‌شود.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، اسکریپت ماینر بیت‌مین چهار برابر A6+ Ltcmaster توان خواهد داشت. نرخ ۹۵۰۰ مگاهش بر ثانیه معادل ۹.۵ گیگاهش بر ثانیه است، در حالی که ماینر A6+ Ltcmaster حداکثر به نرخ ۲.۲ گیگاهش بر ثانیه دست پیدا می‌کند. نظر شما درباره محصول جدید شرکت بیت‌مین چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahdi Rahimian
    Mahdi Rahimian | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

    کسی هست که در باره ماینر وکار بتونه کمک کنه

  • Mahdi Rahimian
    Mahdi Rahimian | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

    سلام

مطالب پیشنهادی