ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه یک نظرسنجی: اکثر کاربران اپل علاقه‌ای به نام آیفون ۱۳ ندارند

نظرسنجی جدیدی در میان طرفداران اپل نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران آیفون می‌خواهند نسل بعدی موبایل این شرکت با نام آیفون ۱۳ به بازار نیاید. به‌علاوه، ۵۲ درصد کاربران آیفون اعلام کرده‌اند که تقریبا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

نظرسنجی جدیدی در میان طرفداران اپل نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران آیفون می‌خواهند نسل بعدی موبایل این شرکت با نام آیفون ۱۳ به بازار نیاید. به‌علاوه، ۵۲ درصد کاربران آیفون اعلام کرده‌اند که تقریبا برای قابلیت‌های جدید iOS 15 اشتیاقی ندارند.

شرکت SellCell در نظرسنجی تازه‌ای می‌گوید ۷۴ درصد از طرفداران اپل گفته‌اند که امیدوارند آیفون ۱۳ با نام دیگری عرضه شود. آن‌ها نام «آیفون (۲۰۲۱)» را به عنوان بهترین جایگزین برای پرچمدار بعدی اپل انتخاب کرده‌اند. البته فقط ۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان اذعان کرده‌اند که نسبت به عدد ۱۳ اعتقادات خرافی دارند.

با صرف‌نظر از نام آیفون بعدی، اکثر کاربران منتظر پرچمدار بعدی اپل هستند. ۶۴ درصد افراد گفته‌اند که در حال حاضر اقدام به خرید آیفون نمی‌کنند و منتظر مدل‌های جدید در فصل پاییز می‌مانند. افزون بر این، ۵۲ درصد از کاربران می‌گویند بسیار کم برای iOS 15 هیجان دارند یا این به‌روزرسانی اصلا برایشان مهم نیست.

با این حال، از میان تغییرات جدید، ۲۳ درصد تحول اپلیکیشن کیف پول، ۱۷ درصد بخش جستجوی اسپات‌لایت و ۱۴ درصد قابلیت جدید Find My را پسندیده‌اند. قابلیت جدید Find My اجازه می‌دهد حتی در صورت پاک شدن اطلاعات دستگاه‌های سرقتی بتوانید آن‌ها را ردیابی کنید.

حدود ۳۲ درصد شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که امیدوار بودند iOS 15 ویجت‌های تعاملی داشته باشد، در حالی که ۲۱ درصد گفته‌اند بهتر بود قابلیت نمایشگر همیشه روشن به iOS اضافه می‌شد. کاربران iPadOS هم بیش از هر چیز منتظر آمدن اپلیکیشن‌های حرفه‌ای به این پلتفرم‌ هستند و ۱۴.۹ درصد از آن‌ها در این نظرسنجی به این گزینه رای داده‌اند.

یکی از قابلیت‌های جدید iOS ارائه دسترسی به اطلاعات پس از مرگ است. ۵۳ درصد کاربران گفته‌اند که مایلند دسترسی دستگاه‌های خود را پس از مرگ به خانواده یا دوستانشان بدهند، با این حال، مابقی افراد نظر مثبتی نسبت به ارائه این دسترسی ندارند. از سوی دیگر، در یک نظرسنجی جداگانه مشخص شده که ۷۱ درصد افراد می‌خواهند مجوز دسترسی به اطلاعات را از حیث نوع محتوا مشخص کنند.

شرکت SellCell این نظرسنجی را با پرسش از بیش از ۳ هزار کاربر آیفون و آیپد بالای ۱۸ سال در آمریکا گردآوری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی