ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: آیفون ۱۴ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود

در حالی که آیفون ۱۳ هنوز معرفی نشده، مینگ-چی کو از تحلیلگران اپل در یادداشتی می‌گوید احتمالا آیفون ۱۴ با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود و ظاهرا اپل قصد دارد ارزان قیمت‌ترین مدل آیفون ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

در حالی که آیفون ۱۳ هنوز معرفی نشده، مینگ-چی کو از تحلیلگران اپل در یادداشتی می‌گوید احتمالا آیفون ۱۴ با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود و ظاهرا اپل قصد دارد ارزان قیمت‌ترین مدل آیفون مکس ۶.۷ اینچی خود را در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر مطرح محصولات اپل می‌گوید که گوشی‌های آیفون ۱۴ با دو اندازه متفاوت نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی رونمایی خواهند شد. وی می‌گوید اپل برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌های کلانی را دنبال می‌کند و در نظر دارد تا نسخه آیفون ۶.۷ اینچی را جایگزین نسخه مینی کند. همچنین به نظر می‌رسد گوشی آیفون ۱۴ مکس با قیمت حدود ۹۰۰ دلاری خود به ارزان‌ترین مدل ۶.۷ اینچی اپل تبدیل خواهد شد.

آیفون ۱۴

گوشی‌های آیفون ۱۱ و ۱۲ اپل به صورت قابل توجهی در بازار رقابتی و کنار رقبای اندرویدی خود موفق ظاهر شدند. با این وجود گوشی آیفون ۶.۷ اینچی با قیمت زیر ۹۰۰ دلار می‌تواند فروش قابل توجهی را برای این شرکت رقم بزند. آیفون ۱۲ مینی به نظر می‌رسید بتواند یکی از گوشی‌های هیجان انگیز موجود در بازار شود، ولی هنوز نتوانسته به نسبت سایر مدل‌های این سری فروش خوبی را از آن خود کند. به نظر می‌رسد بیشتر خریداران دنبال نمایشگرهای بزرگتر هستند و نمایشگر ۵.۴ اینچی برای آن‌ها جذاب نیست.

علاوه بر تغییر اندازه و ساختار قیمت، کو همچنین چند مشخصه اصلی و احتمالی آیفون ۱۴ را ذکر کرده است. طبق یادداشت وی، سری گوشی‌های ۲۰۲۲ اپل از فناوری اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار خواهند بود و اپل قصد دارد با استفاده از آن Touch ID را به آیفون بازگرداند. از زمانی که اپل قابلیت Face ID را جایگزین Touch ID کرده، بسیاری از طرفداران خواستار بازگشت این ویژگی کاربردی شده بودند. البته کو در یادداشت خود به این موضوع اشاره‌ای نمی‌کند که آیا اپل قصد دارد Touch ID را به Face ID اضافه کند یا جایگزین قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی خواهد شد. این تحلیلگر معروف همچنین ادعا می‌کند که گوشی‌های آیفون ۱۴ آیفون ۱۴ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی