ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون‌های Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES 2022 پرده برداشت

شیائومی امروز با برگزاری مراسمی از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این محصولات شامل تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES 2022 است که اولی رقیبی برای تلویزیون‌های رده بالای ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

شیائومی امروز با برگزاری مراسمی از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این محصولات شامل تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES 2022 است که اولی رقیبی برای تلویزیون‌های رده بالای سایر برندها به حساب می‌آیند.

شیائومی در مراسم امروز خود اعلام کرد که به سخت‌افزارهای ارائه شده در تلویزیون‌های جدیدش اطمینان دارد. مدیر بخش تلویزیون‌های این شرکت گفت آن‌ها الگوریتم‌های لازم و بهینه‌سازی‌های مورد نیاز برای ارائه یک تجربه بصری ممتاز را در اختیار دارند. در ادامه نگاهی به مشخصات این دو دستگاه می‌اندازیم.

شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition

تلویزیون Mi TV 6 Extreme Edition ظاهری ظریف و سبک دارد و از فناوری تصحیح رنگ 3D LUT استفاده می‌کند. قلب تپنده این دستگاه چیپست مدیاتک MT9950 است که قدرت کافی برای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پنل آن را فراهم می‌سازد. شیائومی برای اولین بار از سیستم صوتی ۱۰۰ واتی استفاده کرده است. می تی‌وی ۶ اکستریم ادیشن همچنین از IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند و از یک دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد تا امکان برقراری تماس تصویری را فراهم سازد.

این دستگاه در مدل ۵۵ اینچی بیش از ۱۰۰ بخش بک‌لایت، در مدل ۶۵ اینچی ۲۲۴ بخش بک‌لایت و در مدل ۷۵ اینچی ۲۵۵ بخش بک‌لایت LCD دارد. وضوح نمایشگر به 4K می‌رسد و ۹۷ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این دستگاه همچنین از وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۰، دالبی ویژن HDR با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition را در مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به ترتیب با قیمت‌های تقریبی ۹۳۰، ۱۲۴۰ و ۱۵۵۰ دلار به فروش می رساند.

شیائومی Mi TV ES 2022

محصول دوم تلویزیونی در اندازه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی است که به‌ترتیب در پنل LCD خود از ۳۲، ۴۵ و ۶۰ بخش بک‌لایت استفاده می‌کنند. چیپست این دستگاه مدیاتک MT9638 است و حداکثر روشنایی صفحه آن به ۷۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی Mi TV ES 2022 بلندگوی چهارگانه ۱۲.۵ واتی دارد که از پخش استریو پشتیبانی می‌کند.

شیائومی Mi TV ES 2022

شیائومی دومین تلویزیون جدید خود را با وضوح 4K، پوشش ۹۴ درصد DCI-P3، بلوتوث ۵.۰، وای‌فای، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌فرستد. نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه ۹۷ درصد است و به‌صورت پیش‌فرض از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون شیائومی Mi TV ES 2022 در سه اندازه ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به ترتیب با قیمت‌های تقریبی ۵۳۰، ۶۸۰ و ۹۳۰ دلار از اوایل ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی