ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دوربین گلکسی M52 5G سامسونگ فاش شد

مشخصات دوربین‌های گوشی هوشمند قدرتمند و میان‌رده گلکسی M52 5G پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شد. ظاهرا کاربران نباید منتظر دستگاهی با ماژول دوربین هیجان انگیز و منحصر به فرد باشند. براساس ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

مشخصات دوربین‌های گوشی هوشمند قدرتمند و میان‌رده گلکسی M52 5G پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شد. ظاهرا کاربران نباید منتظر دستگاهی با ماژول دوربین هیجان انگیز و منحصر به فرد باشند.

براساس اطلاع منابع آگاه، سامسونگ روی توسعه گوشی هوشمند میان‌رده‌ای از سری گلکسی M‌ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G کار می‌کند که با تراشه اسنپدراگون 778G در بنچمارک نیز رویت شده است. اکنون مشخصات دوربین این موبایل جدید که قرار است با نام گلکسی M52 5G در دسترس کاربران قرار بگیرد، از طریق وب‌سایت «GalaxyClub» منتشر شده است.

به نظر می‌رسد گلکسی M52 5G از ماژول دوربین مشابه گلکسی A52 بهره خواهد برد. پیشتر گفته شده بود که گلکسی M52 5G مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. براساس اطلاعات جدید منتشر شده، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی را همراهی می‌کنند.

هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین چهارم دستگاه به اشتراک گذاشته نشده است. اما می‌‌توان انتظار داشت که این موبایل جدید مجهز به حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی نیز باشد. در پنل جلویی دستگاه نیز احتمالا شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا مشخصات دوربین موبایل جدید کره‌ای‌ها شبیه به مشخصات دوربین گوشی‌های میان‌رده معمول ۲۰۲۱ این شرکت هستند و کاربران احتمالا نباید منتظر مشخصاتی منحصر به فرد یا جدید در این گوشی هوشمند باشند.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات گلکسی M52 5G منتشر نشده است. هرچند به نظر می‌رسد که برخی از مشخصات سخت افزاری آن شبیه به گلکسی A52 باشد. در واقع هنوز مشخص نیست موبایل جدید از ویژگی‌هایی مانند اسپیکر استریو، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار و استاندارد IP67 برخوردار خواهد بود یا خیر.

انتظار می‌رود این گوشی جدید از باتری حداقل ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره ببرد. این در حالی است که گلکسی M51 به باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده و ظرفیت باتری کمتر از این می‌تواند یک افت برای دستگاه جدید محسوب شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی