ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با سخت‌‌جان‌ترین گوشی ضد آب 5G جهان آشنا شوید [تماشا کنید]

کمپانی «Kyocera» که به تولید گوشی‌های مقاوم و سرسخت شهرت دارد، از گوشی جان سخت DuraForce Ultra ۵G مقاوم در برابر خراشیدگی، ضد آب، ضد ضربه و ضد انفجار رونمایی کرد. کمپانی ژاپنی Kyocera تست‌هایی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

کمپانی «Kyocera» که به تولید گوشی‌های مقاوم و سرسخت شهرت دارد، از گوشی جان سخت DuraForce Ultra ۵G مقاوم در برابر خراشیدگی، ضد آب، ضد ضربه و ضد انفجار رونمایی کرد.

کمپانی ژاپنی Kyocera تست‌هایی برای ارزیابی میزان مقاومت DuraForce Ultra ۵G انجام داده و تایید می‌کند که این گوشی با داشتن استاندارد IP6X و IPX5/X8 و همچنین استاندارد MIL-STD 810H که به مقاومت گوشی در سقوط از فاصله ۱.۵ متری اشاره دارد، ضد گرد و غبار، ضد آب و ضد ضربه است. همچنین در توضیحات این دستگاه اعلام شده است که با یک گوشی ضد انفجار یا به عبارت دقیق‌تر غیر قابل اشتعال مواجه هستیم.

گوشی ضد آب

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» که گوشی‌های مختلفی را مورد تست‌های مقاومت قرار می‌دهد، ویدیوی تست مقاومت این موبایل را نیز به اشتراک گذاشته است.

گوشی DuraForce Ultra ۵G از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی لمسی خازنی IPS LCD بهره می‌برد که به پوشش یاقوت کبود مزین شده است و بقیه قسمت‌های گوشی از جنس پلاستیک و لاستیک سخت طراحی شده است.

شرکت ژاپنی در گوشی جدید و جان سخت خود مانند گوشی‌های «گوگل پیکسل ۵» و «ویو V20 پرو» از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 765G استفاده کرده است و سایر مشخصات سخت افزاری این دستگاه شامل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌شود. همچنین این گوشی از کارت‌های microSD تا سقف یک ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

همانطور که در تصاویر گوشی DuraForce Ultra ۵G دیده می‌شود، روی پنل پشتی آن تنها دو دوربین ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی کار شده است. همچنین در این گوشی از سنسور مدت پرواز استفاده شده است که برای فوکوس خودکار و نقشه‌برداری از عمق کاربرد دارد.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، سنسورهای بیومتریک، اسپیکرهای حجیم، ماژول رمزنگاری دارای استاندارد FIPS 140-2، میکروفون‌های لغو نویز و شارژ بی‌سیم Qi اشاره کرد. احتمالا مهم‌ترین نکته منفی این دستگاه پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۰ باشد.

مطمئنا گوشی DuraForce Ultra ۵G که ویژگی‌های بسیار قابل توجهی دارد ارزان نخواهد بود و برچسب قیمتی ۸۹۹ دلاری را به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی