ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

فیلمبرداری 8K با گلکسیS21 اولترا زیر آب‌های اقیانوس هند [تماشا کنید]

سامسونگ با همکاری نشنال جئوگرافیک اقدام به ضبط ویدیوها و تصاویر باکیفیت از کوسه‌های ببری و سایر گونه‌های جانوری با کمک گلکسیS21 اولترا در زیر آب‌های مالدیو کرده است. سال گذشته سامسونگ اقدام به انتشار ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سامسونگ با همکاری نشنال جئوگرافیک اقدام به ضبط ویدیوها و تصاویر باکیفیت از کوسه‌های ببری و سایر گونه‌های جانوری با کمک گلکسیS21 اولترا در زیر آب‌های مالدیو کرده است.

سال گذشته سامسونگ اقدام به انتشار ویدیویی با کیفیت 8K از مدار شمالگان کرد که با گلکسی S20 پلاس فیلمبرداری شده بود. اگرچه موبایل گفته شده روی سطح آب‌های سرد اقیانوس قرار گرفته بود. اما امسال غول فناوری کره‌ای با همکاری نشنال جئوگرافیک به اقیانوس هند رفته و اقدام به فیلمبرداری در زیر آب‌های گرم مالدیو با گلکسی S21 اولترا کرده است.

موبایل گلکسی S21 اولترا در اختیار «مالاییکا واز»، یکی از جهانگردان نشنال جئوگرافیک قرار گرفته که با سفر به جزیره کوسه‌ها، اقدام به تهیه ویدیوهای 8K و تصاویر منحصربه‌فرد از حیات زیر آب در منطقه کرده است. البته وی تجربه بسیاری در فیلمبرداری از حیات وحش دارد و نمی‌توان ویدیوهای تهیه شده توسط او را با موارد ضبط شده توسط کاربران عادی مقایسه کرد. همچنین آخرین پرچمدار سامسونگ دارای گواهی IP68 برای آب غیر شور در عمق ۱.۵ متری است و برای استفاده از آن در آب‌های شور اقیانوس و اعماق زیاد، نیاز به محفظه جداگانه خواهد بود. 

بیشتر موبایل‌های امروزی امکان تصویربرداری در حین فیلم گرفتن را فراهم می‌کنند؛ اما به لطف فیلمبرداری 8K، تصاویر تهیه شده با گلکسی S21 اولترا از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. در واقع هر فریم از ویدیوهای تهیه شده توسط این دستگاه دارای رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی است و می‌تواند جزئیات را با دقت بالایی نمایان کند. واز نیز توانسته است با استفاده از همین قابلیت، در کنار فیلمبرداری اقدام به تهیه تصاویر بسیار زیبا از کوسه‌های ببری کند. 

وی درباره تجربه خود با گلکسی S21 اولترا می‌گوید:

در هنگام فیلمبرداری در زیر آب‌های مالدیو، با کوسه‌های ببری، لاک پشت‌های پوزه عقابی، انبوهی از ماهی‌ها و صخره‌های مرجانی محاصره شده بودم و توانستم ویدیوهایی با رزولوشن بسیار بالا از گونه‌های گفته شده تهیه کنم. قابلیت Video Snap گلکسی S21 اولترا این اطمینان را به من می‌داد تا با تمرکز روی فیلمبرداری از کوسه‌ها، خیالم بابت فرصت‌های پیش آمده برای تصاویر زیبا نیز راحت باشد. به عنوان یک فیلمبردار و جهانگرد نشنال جئوگرافیک می‌توانم بگویم تجربه فیلمبرداری با موبایل سامسونگ فراتر از استثنایی بوده است.

در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S21 اولترا را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی