ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی از ایرباد Tone Free DFP8W با فناوری حذف نویز فعال رونمایی کرد

اگرچه ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده، اما همچنان به تولید تجهیزات جانبی برای آن‌ها ادامه می‌دهد. حالا ال‌جی ایرباد بی‌سیم Tone Free DFP8W را معرفی کرده که ویژگی‌های قابل قبولی دارد. این هدفون ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

اگرچه ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده، اما همچنان به تولید تجهیزات جانبی برای آن‌ها ادامه می‌دهد. حالا ال‌جی ایرباد بی‌سیم Tone Free DFP8W را معرفی کرده که ویژگی‌های قابل قبولی دارد.

این هدفون بی‌سیم از درایوهای ۸ نانومتری Meridian Audio‌ بهره می‌برد و به سه میکروفن مجهز شده است. دو میکروفن برای تماس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و دیگری برای سیستم حذف نویز فعال کارایی دارد.

این ایرباد جدید کره‌ای‌ها از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به ۵ دستگاه متصل کرد. این محصول همچنین از قابلیت Fast Pair گوگل و ویندوز Swift Pair مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

ال جی Tone Free DFP8W معرفی شد

ایرباد ال‌جی Tone Free DFP8W قادر به پشتیبانی از کدک‌هایی مانند AAC ،apt-X و SBC است و همچنین به علت بهره‌مندی از استاندارد IPX4، در برابر پاشش آب مقاومت می‌کند.

به گفته ال‌جی، این ایرباد با قابلیت حذف نویز فعال با هربار شارژ می‌تواند تا ۶ ساعت کاربر را همراهی کند که البته با استفاده از کیس قابل شارژ، این زمان به ۱۴ ساعت افزایش می‌یابد. اگر کاربران از قابلیت حذف نویز فعال استفاده نکنند، شارژدهی ایرباد کره‌ای‌ها به ۱۰ ساعت می‌رسد که همراه با کیس، این میزان ۲۴ ساعت می‌شود.

ال جی Tone Free DFP8W معرفی شد

برخلاف سایر ایربادهای موجود در بازار، کیس قابل شارژ محصول جدید ال‌جی از فناوری نانو UV بهره می‌برد که از نور UV برای تمیز کردن سری‌های سیلیکونی و مش‌های اسپیکر استفاده می‌کند. این محصول در رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی وارد بازار می‌شود.

اگرچه ال‌جی از قیمت ۱۸۰ یورویی این محصول خبر داده، اما هنوز نمی‌دانیم در چه تاریخی وارد بازار می‌شود. علاوه بر این، نمی‌دانیم کاربران کدام کشورها می‌توانند آن را تهیه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی