ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه فروش محصولات اپل در فروشگاه‌های ال‌جی به حالت تعلیق درآمد

ال‌جی اخیرا برنامه فروش محصولات اپل از جمله آیفون را در فروشگاه‌های کره‌ای خود متوقف کرده تا انتقاداتی را که در چند وقت به وجود آمده، آرام کند. چندی پیش سامسونگ خواستار فروش محصولات خود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

ال‌جی اخیرا برنامه فروش محصولات اپل از جمله آیفون را در فروشگاه‌های کره‌ای خود متوقف کرده تا انتقاداتی را که در چند وقت به وجود آمده، آرام کند. چندی پیش سامسونگ خواستار فروش محصولات خود در فروشگاه‌های این شرکت شده بود.

ال‌جی فعلا باید برای فروش آیفون و سایر محصولات اپل صبر کند چون کسب و کارهای کوچک و متوسط از دولت کره جنوبی خواسته‌اند جلوی برنامه مشترک ال‌جی و اپل را بگیرد. طبق قوانین کره، شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی و سامسونگ برای حمایت از خرده‌فروشی‌های کوچک‌تر و در حال توسعه نمی‌توانند محصولی به جز محصولات خود را در فروشگاه‌هایشان بفروشند.

این شرکت با توقف خط تولید گوشی‌های هوشمند خود قصد داشت محصولات اپل را در مراکزش عرضه کند، اما مطابق قوانین کره جنوبی این کار باعث جذب مشتریان فروشگاه‌های کوچک‌تر می‌شود و خلاف قوانین است. با این حال، موضوع فقط به کسب و کارهای کوچک یا متوسط ختم نمی‌شود و حتی سامسونگ هم تهدید اپل را احساس کرده است.

سامسونگ می‌داند که با ورود آیفون به فروشگاه‌های پرشمار ال‌جی ممکن است بخشی از بازار خود را در کره جنوبی از دست بدهد. به همین خاطر، چندی قبل از ال‌جی خواسته بود تا حداقل گوشی‌های گلکسی را هم در این فروشگاه‌ها عرضه کند. ولی اکنون به نظر می‌رسد که ال‌جی از تصمیم خود عقب‌نشینی کرده، چرا که عرضه محصولات اپل حتی می‌تواند فروش سایر دستگاه‌های این شرکت را تحت‌الشعاع قرار دهد.

در جای دیگری گفته شده اپل و ال‌جی اختلاف نظرهای متعددی روی موضوعات مختلف داشته‌اند و این اتفاق دلیل دیگری برای به تعویق افتادن همکاری آن‌ها بوده است. ظاهرا ال‌جی در نظر داشته که محصولات اپل را در همه فروشگاه‌های Best Shops خود عرضه کند، ولی اپل فقط روی عرضه در ۲۰۰ فروشگاه برنامه‌ریزی کرده بوده و سایر فروشگاه‌های معیارهای کوپرتینویی‌ها را نداشته‌اند. حالا همه برنامه‌ها به حالت تعلیق درآمده و مشخص نیست که همکاری این دو شرکت چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی