ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن بشنو؛ کتاب‌ها به حرف می‌آیند

بسیاری از ما دوست داریم کتاب بخوانیم اما یا فرصتش را نداریم یا بعد از ساعت‌های طولانی کار و فعالیت، کلاس‌های مجازی و خیره شدن به صفحه‌ی نمایش دیگر انرژی و توان کتاب خواندن را ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بسیاری از ما دوست داریم کتاب بخوانیم اما یا فرصتش را نداریم یا بعد از ساعت‌های طولانی کار و فعالیت، کلاس‌های مجازی و خیره شدن به صفحه‌ی نمایش دیگر انرژی و توان کتاب خواندن را نخواهیم داشت. راه حل این مسئله استفاده از کتاب‌های صوتی است اما پیدا کردن کتاب‌ صوتی هم خودش مسئله‌ای جدا است. به همین بهانه به سراغ اپلیکیشن بشنو رفتیم که مجموعه‌ی متنوعی از کتاب‌های صوتی را گردآوری کرده است.

وجود دسته‌بندی موضوعی برای تمام اپلیکیشن‌های مرتبط با کتاب ضروری است و می‌توان گفت اولین نکته‌ی مثبت اپلیکیشن بشنو دسترسی آسان به کتاب‌های مختلف است زیرا علاوه بر بخش دسته‌بندی‌های موضوعی، می‌توانید از دسته‌بندی‌های کلی مثل محبوب‌ترین، جدیدترین و ...  هم استفاده کنید.

اپلیکیشن بشنو

اگر در هیچکدام از دسته‌بندی‌های نتوانستید کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید، جای نگرانی نیست زیرا بخش جستجو هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا اسامی کتاب‌ها، نویسنده‌ها یا موضوع مورد نظرتان را جستجو کنید. بخش جستجو به درستی عمل می‌کند و حتی اگر بخشی از عنوان را جستجو کنید هم نتایج مرتبط نمایش داده می‌شوند.

همانقدر که انتخاب فیلم کار سختی است، انتخاب کتاب هم زمان‌بر است اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، اپلیکیشن بشنو به اندازه‌ای اطلاعات از داستان کتاب در اختیار کاربر می‌گذارد که بتوان به راحتی کتاب را انتخاب کرد. در بخش توضیحات هر کتاب علاوه بر خلاصه‌ی داستان، اطلاعاتی از نویسنده، جملات برگزیده و بخشی از متن کتاب هم آمده است.

در توضیحات برخی از داستان‌ها، این اصل که نباید داستان لو برود رعایت نشده و حتی پایان کتاب هم ذکر شده و به عبارتی داستان برای خواننده اسپویل می‌شود که چندان چیز جالبی نیست.

برای شنیدن کتاب‌ها هم دو راه دارید؛‌ می‌توانید کتاب را فصل به فصل دانلود کنید و بعدا به صورت آفلاین بشنوید و یا اینکه به صورت آنلاین و استریم کتاب‌ها را بشنوید. حجم کل کتاب هم در صفحه‌ی اطلاعات کتاب درج شده و می‌توانید به راحتی مصرف اینترنت خود را بر این اساس مدیریت کنید.

اگر از آن دسته افراد خوشبختی هستید که می‌توانند چند کتاب را به صورت همزمان دنبال کنند و  یا می‌خواهید بدون قطعی تمام فصل‌ها را پشت سر هم بشنوید، می‌توانید یک پلی لیست شخصی برای خودتان بسازید و فصل‌ها را به ترتیب دلخواه بچینید.

اپلیکیشن بشنو بر اساس سیستم فروش اشتراک کار می‌کند. وقتی وارد اپ می‌شوید به مدت یک ماه اشتراک رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد اما پس از آن باید اشتراک خود را تمدید کنید. قیمت اشتراک ماهانه‌ی این اپلیکیشن ۱۵۰۰۰ تومان است و مقرون به صرفه بودن یا نبودنش کاملا به میزان استفاده‌ی ماهانه‌ی هر کاربر بستگی دارد.

 

سازندگان اپ بشنو راه جالبی برای یافتن و  اصلاح سریع‌تر مشکلات اپلیکیشن در نظر گرفته‌اند که از مشارکت کاربران ریشه می‌گیرد. به جز اشتراک یک‌ ماهه رایگانی که پس از ورود به اپ به شما تعلق می‌گیرد، اگر مشکلی در اپلیکیشن ببینید و گزارش کنید، یک ماه اشتراک رایگان دریافت می‌کنید.

ممکن است ذات اشتراکی بودن برنامه برای کسانی که سرعت زیادی در شنیدن کتاب ندارند، منطقی نباشد اما در کل می‌توان گفت اپلیکیشن بشنو توانسته از پس پاسخگویی به نیازهای کاربران خود بربیاید. اگر اهل گوش دادن کتاب صوتی هستید یا می‌خواهید برای اولین بار امتحان کنید، بشنو گزینه‌ی خوبی است.

بشنو

بشنو

سازنده: پیشگامان فن‌آوری هوداد قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی