ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی کاربران از بروز مشکلاتی در نمایشگر گلکسی S20 سامسونگ خبر می‌دهند [تماشا کنید]

برخی کاربران سامسونگ از بروز مشکلاتی در نمایشگر گلکسی S20 سامسونگ مانند سفید شدن ناگهانی آن و ظاهر شدن نوارهای سبز رنگ بدون هیچ دلیل خاصی خبر داده‌اند. نمایشگرها گاهی بیشترین میزان فرسودگی را در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

برخی کاربران سامسونگ از بروز مشکلاتی در نمایشگر گلکسی S20 سامسونگ مانند سفید شدن ناگهانی آن و ظاهر شدن نوارهای سبز رنگ بدون هیچ دلیل خاصی خبر داده‌اند.

نمایشگرها گاهی بیشترین میزان فرسودگی را در گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص می‌دهند. خصوصا وقتی عوامل بیرونی نیز دخیل می‌وند، میزان این فرسودگی بیشتر می‌شود. طبیعتا نمایشگرها نیز تاریخ مصرف دارند و سرانجام با مشکلاتی مواجه خواهند شد، اما انتظار نمی‌رود که این مشکل در مدت زمان کوتاهی از تولید و استفاده از دستگاه به وجود بیاید.

به نظر می‌رسد برخی کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ با این مشکل مواجه شده و نمایشگر دستگاه پرچمدار آنها بدون هیچ دلیل قابل توجیهی با مشکلات جدی روبرو شده است.

اولین مشکلات نمایشگر این گوشی در اردیبهشت ماه سال جاری گزارش شده و یکی از کاربران گلکسی S20 اولترا ۵G ویدیویی را در یوتیوب در همین ارتباط منتشر کرده است. در این ویدیو نمایشگر به صورت کامل سفید می‌شود و همچنین نوارهای سبز رنگی روی آن دیده می‌شود.

در آن مقطع زمانی این مشکل مورد بی‌توجهی قرار گرفت، اما در ادامه تعداد بیشتری از کاربران، مشکلات مشابهی را در گلکسی S20 گزارش کردند. البته موارد اشاره شده توسط کاربران متفاوت است اما برخی عناصر مانند نوارهای سبز رنگ به صورت مشترک در گزارش آن‌ها دیده می‌شود. همچنین آن‌ها ادعا می‌کنند که گوشی آن‌ها هرگز خراشیده نشده یا از ارتفاعی سقوط نکرده‌ است.

مشکلات مربوط به نمایشگر گوشی‌ها غیر معمول نیست و نمایشگر گوشی‌های وان پلاس به وجود مشکلات زیادی معروف است. همچنین گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ نیز سال گذشته قربانی چنین مشکلاتی شد. با این وجود، شرکت‌های تولیدکننده با ارائه بروزرسانی‌های جدید، مشکلات مربوط به نمایشگر دستگاه‌های خود را رفع می‌کنند اما احتمالا هیچ بروزرسانی این مشکل نمایشگر گلکسی S20 را برطرف نخواهد کرد.

گلکسی S20

به نظر می‌رسد این مشکلات بیش از مدل پایه گلکسی S20 برای نسخه اولترا و پلاس این سری گزارش شده است و احتمالا تنها راه‌حل آن، جایگزین کردن نمایشگر جدیدی است. سامسونگ هنوز به صورت رسمی درباره این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی