ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حدود قیمت گلکسی A22 5G سامسونگ چقدر است

گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G اوایل تیر ماه با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا شده بود. اکنون قیمت اقتصادی‌ترین موبایل ۵G سامسونگ در بازار هند نیز مشخص شده است. کنار هم قرار دادن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G اوایل تیر ماه با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا شده بود. اکنون قیمت اقتصادی‌ترین موبایل ۵G سامسونگ در بازار هند نیز مشخص شده است. کنار هم قرار دادن قیمت بازارهای مختلف می‌تواند یک حدود قیمت از این محصول را در بازار ایران ارائه کند.

نشریه 91mobiles در گزارش خود عنوان می‌کند که گوشی اقتصادی گلکسی A22 5G در دو گزینه مختلف وارد بازار هند می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده دو نسخه‌ این گوشی با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی در دسترس قرار خواهند گرفت و قیمت‌ آن‌ها در بازار هند به ترتیب ۲۶۸ دلار و ۲۸۵ دلار اعلام شده است. این مسئله نشان می‌دهد که قیمت گلکسی A22 5G احتمالا حدود ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان در بازار ایران خواهد بود. گلکسی A22 5G رسما ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ است.

گلکسی A22 5G

گلکسی A22 5G از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. با این وجود از نظر دوربین، چندان رضایت بخش ظاهر نشده است.

پنل پشتی موبایل جدید مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق است. در پنل جلویی موبایل جدید سامسونگ نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر جای گرفته است.

نسخه پایه این موبایل از چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد و همانطور که اشاره شد چیپست این گوشی با بهره‌مندی از رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه می‌شود. برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر نیز سامسونگ یک اسلات کارت microSD برای گوشی اقتصادی خود اختصاص داده است.

گلکسی A22 5G همچنین به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات عرضه می‌شود و مجهز به حسگر اثرانگشت جانبی ادغام شده در دکمه پاور است. پیش از این، دستگاه اقتصادی سامسونگ در چهار ترکیب رنگ طوسی، سفید، نعنایی و بنفش به بازار عرضه شده بود، انتظار می‌رود گلکسی A22 5G از مرداد یا شهریور ماه با همین رنگ‌ها در بازار هند نیز دیده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی