ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیت کوین قله قیمت ۴۰ هزار دلار را پس گرفت

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار پس از ریزش‌های پی‌درپی و تجربه قیمتی پایین‌تر از ۳۰ هزار دلار، توانست بار دیگر از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کند. همزمان با بازیابی قیمت در این محدوده، سهم ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار پس از ریزش‌های پی‌درپی و تجربه قیمتی پایین‌تر از ۳۰ هزار دلار، توانست بار دیگر از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کند. همزمان با بازیابی قیمت در این محدوده، سهم (دامیننس) بیت کوین نیز در زمان نوشتن این خبر نزدیک ۵۰ درصد گزارش شده و به بالاترین میزان خود طی سه ماه گذشته رسیده است.

قیمت بیت کوین این خبر با رشد ۷.۱۱ درصدی در یک روز از ۴۰ هزار دلار عبور کرده و به ۴۱ هزار دلار نزدیک می‌شود.. همزمان با افزایش قیمت بیت کوین، قیمت اتریوم نیز با رشد ۳.۵۲ درصدی طی یک روز به ۲۳۲۷ دلار رسید.

قیمت بیت کوین

طی بیش از ۱۰۰ روز گذشته، بازار رمزارزها روزهای پرتلاطمی را سپری کرده و هنوز هم مشخص نیست سرنوشت این بازار به چه سمتی خواهد رفت. در حالیکه صحبت از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شد، قیمت این رمزارز به کمتر از ۳۰ هزار دلار هم رسید و قیمت‌های ۲۴ هزار دلار و حتی پایین‌تر از ۲۰ هزار دلار نیز از سوی برخی تحلیلگران مطرح شد.

قیمت اتریوم

نوسانات بازار رمرارز به همین جا ختم نمی‌شود و همزمان با اوج نوسانات بازار، صرافی بایننس و کاربران آن نیز با شرایطی جدیدی روبرو شده‌اند. صرافی بایننس به کاربرانی که تایید هویت پایه را انجام دهند، اجازه برداشت روزانه معادل ۰.۰۶ بیت کوین را می‌دهد. سقف برداشت روزانه کاربران تایید هویت نشده در صرافی بایننس معادل ۲ بیت کوین در روز بود که اکنون این رقم به ۰.۰۶ بیت کوین در روز کاهش خواهد یافت. این تغییر برای کاربران قدیمی از اواخر هفته آینده و برای کاربران جدید بلافاصله اجرایی می‌شود. محدودیت برداشت روزانه از بایننس در صورت احراز هویت کامل، حداکثر ۱۰۰ بیت کوین است.

تغییرات بایننس به همین جا ختم نمی‌شود و محدودیت‌هایی برای اهرم‌ها در بخش فیوچرز کاربران جدید از ۱۲۵ به ۲۰ کاهش یافته. لازم به ذکر است که این محدودیت‌ها برای بقیه حساب‌ها نیز اعمال می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی