ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک ۳
تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی مقاومت آنر مجیک ۳ در مقابل نفوذ آب و سقوط [تماشا کنید]

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی آنر مجیک ۳ در تاریخ ۲۱ مرداد ماه، این شرکت تیزر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته تا مقاومت موبایل جدید خود را در برابر نفوذ آب و سقوط و ضربه نمایش ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی آنر مجیک ۳ در تاریخ ۲۱ مرداد ماه، این شرکت تیزر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته تا مقاومت موبایل جدید خود را در برابر نفوذ آب و سقوط و ضربه نمایش دهد.

ویدیو جدید گوشی‌های سری مجیک ۳ آنر از طریق حساب رسمی ویبو این شرکت به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدیو دیده می‌شود که یکی از گوشی‌های مجیک ۳ با سرعت بسیار زیادی از جو مریخ به سطح زمین فرستاده می‌شود و بدون هیچ آسیبی در یکی از گوشه‌ها فرود می‌آید. به عبارت دیگر، شرکت تولیدکننده چینی با ارائه این ویدیو اساسا مقاومت گوشی‌های جدید خود در برابر ضربه و فشار را به رخ کشیده است.

هنوز به صورت رسمی معلوم نیست گوشی‌های سری مجیک ۳ از کدام گواهینامه IP مقاومت در برابر سطوح مختلف بهره می‌برد. آنر همچنین ویدیو دیگری توسط این شرکت منتشر شده که مقاومت گوشی‌های این سری در برابر آب را نشان می‌دهد. با این وجود به صورت رسمی اعلام شد که سری مجیک ۳ در برابر آب نیز مقاومت می‌کنند اما جزئیات بیشتر و سطح خاصی از مقاومت برای آن هنوز مشخص نشده است.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، گوشی‌های سری مجیک ۳ در دو نسخه استاندارد و پرو در دسترس قرار خواهند گرفت که از نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد با رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۳۳۴ پیکسل بهره می‌برد. همچنین در این گوشی‌های برای اولین بار از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده خواهد شد، با این حال نمی‌دانیم این کمپانی می‌خواهد برای هردو پرچمدارش از این پردازنده قدرتمند استفاده کند یا تنها مختص به مدل پرو خواهد بود.

پیشتر نیز اعلام شده بود که آنر مجیک ۳ با قیمت پایه ۶۲۰ دلار روانه بازار می‌شود و مدل پرو این گوشی هوشمند هم قیمت پایه ۷۷۰ دلاری خواهد داشت که نسبت به بسیاری از پرچمدارهای مطرح موجود در بازار ارزان‌تر هستند. زمان زیادی به تاریخ معرفی آن‌ها باقی نمانده است و احتمالا در روز‌های آینده اخبار جدیدی از این گوشی‌ها منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی