ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی تصویری از جعبه تبلت می پد ۵ منتشر کرد

شیائومی ۱۹ مرداد ماه از تبلت‌های سری می پد ۵ در کنار گوشی می میکس ۴ رونمایی خواهد کرد. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، تصویری از جعبه دستگاه به اشتراک گذاشته شده با توجه به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

شیائومی ۱۹ مرداد ماه از تبلت‌های سری می پد ۵ در کنار گوشی می میکس ۴ رونمایی خواهد کرد. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، تصویری از جعبه دستگاه به اشتراک گذاشته شده با توجه به ابعادش، شاید خبری از شارژر درون آن نباشد.

در پوستر منتشر شده، جعبه می پد ۵ با رنگ سفید و جعبه دیگری با رنگ مشکی در پشت آن دیده می‌شود. با وجودی که ابعاد جعبه نشان می‌دهد که داخل آن احتمالا تبلت قرار داده شده، اما ضخامت جعبه کم است و این گمانه‌زنی را ایجاد می‌کند که شیائومی از محتوای جعبه تبلت جدیدش شارژر را حذف کرده است.

حتی اگر شارژر از محتویات جعبه حذف شده باشد، شیائومی احتمالا گزینه‌هایی را برای دریافت شارژر رایگان در نظر می‌گیرد. همان‌طور که در پوستر مشاهده می‌کنید، در پشت جعبه سفید رنگ، جعبه دیگری با رنگ مشکی قرار دارد که نوشته روی آن مشخص نیست اما به نظر می‌رسد جعبه مشکی رنگ مربوط به می پد ۵ پرو باشد.

رنگ جعبه تنها تفاوت نسخه معمولی و پرو می پد ۵ نخواهد بود. براساس تصویر فاش شده دیگری در شبکه اجتماعی ویبو چین، می پد ۵ پرو احتمالا با ویژگی‌های چشمگیر و پیشرفته‌ای همچون  دالبی ویژن و دالبی اتموس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که نشان می‌دهد نسخه پرو سری می پد ۵ محصولی شاخص خواهد بود.

اطلاعات به اشتراک گذاشته از سوی برخی منابع آگاه نشان می‌دهند که احتمالا نسخه معمولی و پرو می پد ۵ از نظر مشخصات دیگری همچون پردازنده و فناوری شارژ نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهند داشت. نسخه پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و شارژ سریع سیمی ۶۷ وات از راه می‌رسد، در حالی که نسخه معمولی این دستگاه احتمالا مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ و فناوری شارژ با سرعت پایین‌تری خواهد بود.

به علاوه، تصویر دیگری در شبکه اجتماعی ویبو چین از قاب محافظ این دستگاه به رنگ سبز لجنی به اشتراک گذاشته شده که طراحی ماژول دوربین آن را به خوبی نشان می‌دهد. باید تا فردا منتظر بمانیم تا ببینیم شیائومی این محصولات را با چه مشخصات فنی معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی