ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ با نسل قبلی گوشی‌های تاشو سامسونگ

سامسونگ بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد، اما این محصولات در مقایسه با نسل‌های قبلی‌شان چه پیشرفت‌هایی کرده‌اند؟ اول ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۷

سامسونگ بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد، اما این محصولات در مقایسه با نسل‌های قبلی‌شان چه پیشرفت‌هایی کرده‌اند؟

اول از همه به سراغ مقایسه گلکسی زد فولد ۳ با دو نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی زد فولد ۲ و فولد می‌رویم. ابعاد نمایشگر جدیدترین گوشی تاشو کره‌ای‌ها تفاوتی با نسل قبلی ندارد اما همانند زد فولد ۲، بزرگتر از نسل اولش است. علاوه بر این، با رزولوشن و تراکم پیکسلی نمایشگر اصلی یکسان میان این دستگاه‌ها روبه‌رو هستیم.

سامسونگ از جدیدترین تراشه کوالکام استفاده می‌کند و مانند نسل گذشته‌اش در بالاترین نسخه از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. بزرگترین ویژگی گلکسی زد فولد ۳، دوربین سلفی زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی است. در جدول زیر می‌توانید مقایسه گلکسی زد فولد ۳ با دو نسل قبلی‌اش را مشاهده کنید:

دیگر گوشی تاشو کره‌ای‌ها، گلکسی زد فلیپ ۳ است که شباهت‌های زیادی با نسل قبلی‌اش دارد. سامسونگ در گذشته گلکسی زد فلیپ و زد فلیپ 5G را روانه بازار کرده بود. اگرچه تمام این گوشی‌ها نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی دارند، اما سامسونگ در جدیدترین مدلش از نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بجای ۱.۱ اینچی استفاده کرده است.

گلکسی زد فلیپ ۳ همچنان دوربین اصلی دوگانه با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. با این حال از تراشه جدیدتر و قدرتمندتری نسبت به گذشته یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد. در جدول زیر می‌توانید مقایسه گلکسی زد فلیپ ۳ با زد فلیپ و زد فلیپ 5G را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی