ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی بادز ۲
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی بادز ۲ معرفی شد؛ هدفون کاملا بیسیم میان‌رده با قابلیت حذف نویز

سامسونگ در مراسم آنپکد در کنار رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زی فلیپ۳ و گلکسی زی فولد۳ از جدیدترین هدفون کاملا بیسیم خود، گلکسی بادز ۲ رونمایی کرده که در مقایسه با گلکسی بادز نسل ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۷

سامسونگ در مراسم آنپکد در کنار رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زی فلیپ۳ و گلکسی زی فولد۳ از جدیدترین هدفون کاملا بیسیم خود، گلکسی بادز ۲ رونمایی کرده که در مقایسه با گلکسی بادز نسل قبل هدفون پیشرفته‌تری به حساب می‌آید و علاوه بر مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده است. گلکسی بادز ۲ همچنین سبک‌ترین و کوچکترین ایرباد سامسونگ تا به امروز است.

گلکسی بادز ۲

سری گلکسی بادز در مقایسه با گلکسی بادز پرو (بررسی دیجیاتو) نسخه ارزان قیمت‌تری به حساب می‌آید؛ در حالی که سری پرو در کنار قابلیت‌های پیشرفته‌تر، بر ظاهر لوکس هم تمرکز دارد. گلکسی بادز ۲ به شکل داخل گوشی طراحی شده و بخش انتهای آن به کمک لاستیک‌های سیلیکونی، در حفره گوش محکم می‌شود. این هدفون همچنین از درایور دوگانه شامل یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک توییتر ۶.۵ میلی‌متری بهره می‌برد و تنظیم صدا توسط AKG خبر از پخش صدای با کیفیت می‌دهد. علاوه بر این به سیستم حذف نویز فعال مجهز شده و کاربر می‌تواند میزان حذف نویز را در ۳ سطح تنظیم نماید. البته بادز ۲ امکان پخش صدای محیط با قابلیت تنظیم در ۳ سطح را نیز دارد. از قابلیت‌های دیگر باید به گواهینامه استاندارد IPX7 اشاره کرد که خبر از مقاومت در عمق یک متری برای مدت ۳۰ دقیقه می‌دهد.

گلکسی بادز ۲

گلکسی بادز ۲ مشابه مدل پرو به قابلیت سوییچ خودکار بین دستگاه‌های گلکسی سامسونگ مجهز شده است. اگر این قابلیت کارکردی مشابه گلکسی بادز پرو داشته باشد انتظار می‌رود زمانی که گوشی سامسونگ‌تان زنگ می‌خورد، هدفون به طور خودکار از روی تبلت به گوشی سوییچ کند تا بتوانید تماس را پاسخ دهید و بلافاصله بعد از تماس، مجددا هدفون به طور خودکار به تبلت متصل شود. البته کارکرد این قابلیت محدود به گوشی‌های نسبتا جدید سامسونگ است و علاوه بر این باید در دستگاه‌های پیشتیبانی شده به حساب کاربری سامسونگ خود وارد شده باشید.

گلکسی بادز ۲

اما شارژدهی یکی از مهم‌ترین موارد در هدفون‌های کاملا بیسیم است. گلکسی بادز ۲ از باتری ۶۱ میلی‌آمپر ساعتی برای هر یک از گوشی‌ها بهره می‌برد و کیس شارژ هم به باتری ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. به گفته سامسونگ، گوشی‌ها با یک بار شارژ و با روشن بودن حذف نویز فعال تا ۵ ساعت شارژدهی خواهند داشت و اگر حذف نویز را خاموش کنید این میزان به ۷.۵ ساعت افزایش می‌یابد. با کمک کیس شارژ هم شارژدهی به ۲۰ ساعت می‌رسد. برای شارژ کردن کیس هم کافی‌ست کابل شارژ USB-C را به درگاه شارژ پشت آن متصل کنید. وزن هر یک از ایربادها به تنهایی ۵ گرم است و در نتیجه می‌رود روی گوش سبک احساس شوند. کیس شارژ هم با ۴۱.۲ گرم وزن، سبک محسوب می‌شود. گلکسی بادز ۲ در ۴ رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز روانه بازار می‌شود. البته این رنگ‌ها تنها برای خود گوشی‌ها و داخل کیس شارژ است و در تمامی مدل‌ها بیرون کیس شارژ به رنگ سفید است.

گلکسی بادز ۲ با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی