ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک‌بوک ایر ۲۰۲۲
تکنولوژی

مینگ-چی کو: مک‌بوک ایر جدید اواسط ۲۰۲۲ با نمایشگر Mini-LED از راه می‌رسد

اپل روی مک‌بوک ایر جدید با طراحی تازه کار می‌کند و حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» ادعا کرده این لپ‌تاپ اواسط ۲۰۲۲ با نمایشگر Mini-LED و رنگ‌های متنوعی وارد بازار می‌شود. این اولین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

اپل روی مک‌بوک ایر جدید با طراحی تازه کار می‌کند و حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» ادعا کرده این لپ‌تاپ اواسط ۲۰۲۲ با نمایشگر Mini-LED و رنگ‌های متنوعی وارد بازار می‌شود.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارشی درباره نسل جدید مک‌بوک ایر هستیم و بسیاری از منابع مطرح از معرفی این محصول در سال آینده میلادی خبر داده‌اند. اما حالا کو جزئیات بیشتری درباره آن منتشر کرده است.

به گفته کو، مک‌بوک ایر جدید طراحی کاملا تازه‌ای خواهد داشت که شبیه به نسل آینده مک‌بوک پرو خواهد بود. مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی احتمالا با نمایشگر Mini-LED و لبه‌های تخت از راه می‌رسند. طبق گزارش‌های گذشته، مک‌بوک ایر جدید از اپل سیلیکون سریعتر و شارژ مگ‌سیف بهره می‌برد.

مک‌بوک ایر

اما با معرفی مک‌بوک ایر جدید در سال ۲۰۲۲ چه سرنوشتی در انتظار مدل کنونی خواهد بود؟ کو درباره پاسخ این سوال مطمئن نیست و هنوز نمی‌داند کوپرتینویی‌ها تصمیم به توقف تولید مک‌بوک ایر M1 می‌گیرند یا این لپ‌تاپ همچنان در بازار حضور خواهد داشت. به باور کو، در صورتی که تولید مک‌بوک ایر M1 متوقف شود، مدل جدیدش با قیمت پایه ۹۹۹ دلار از راه می‌رسد، اما اگر این محصول همچنان در بازار فروخته شود، احتمالا اپل قیمتش را کاهش می‌دهد.

به گفته کو، نمایشگر Mini-LED مورد استفاده در نسل جدید مک‌بوک ایر توسط شرکت چینی BOE تامین می‌شود، اما نسل بعدی مک‌بوک پرو از نمایشگر تولید شده توسط شرکت‌های ال‌جی، شارپ و GIS (زیرمجموعه فاکسکان) بهره می‌برد. بنابراین شاید با اختلاف کیفیت میان صفحه نمایش این لپ‌تاپ‌های اپل روبه‌رو شویم.

اپل آخرین بار مک‌بوک ایر را در نوامبر ۲۰۲۰ با چیپ M1 بروزرسانی کرد و احتمالا نسل جدیدش با تراشه M2 در اواسط ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. البته پیش از آن و تا قبل از پایان سال جاری میلادی، باید منتظر رونمایی از مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی