ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان تماشای فیلم و سریال برای تمام کاربران مایکت محقق شد

فروشگاه اندرویدی مایکت، با بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی و بیش از 10 میلیون کاربر فعال ماهانه برای جذب کاربران بیشتر، امکان تماشای رایگان فیلم و سریال را به تازگی در نسخه جدیدش ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۵

فروشگاه اندرویدی مایکت، با بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی و بیش از 10 میلیون کاربر فعال ماهانه برای جذب کاربران بیشتر، امکان تماشای رایگان فیلم و سریال را به تازگی در نسخه جدیدش در دسترس کاربران قرارداده است. در حال حاضر بیش از ۴ هزار فیلم و سریال در مایکت وجود دارد.

««حدیث خسروی»، مدیر روابط عمومی مایکت در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر می‌گوید که حالا مایکت رسما در حوزه AVOD وارد شده و قصد دارد که به تمام کاربران مایکت این خدمات را ارائه کند. او در پاسخ به این پرسش که هزینه مصرفی کاربران چطور محاسبه خواهد شد می‌گوید که «هزینه مصرفی کاربران در این سرویس نیم بها خواهد بود و در حال حاضر محتوای فیلیمو و نماوا در مایکت نیست اما با تولیدکنندگان محتوای متنوعی دیگری همکاری وجود دارد.» دلیل عدم وجود محتوای فیلیمو و نماوا در مایکت از زبان خسروی به این شرح است: «نمی‌خواستیم با شرکای تجاری خود وارد رقابت شویم. ما اپلیکیشن این دو برنامه را در فروشگاه خود داریم و می‌خواهیم خود اپلیکیشن‌ها را پروموت کنیم تا اینکه محتواهای آن را داشته باشیم و به کاربر بگوییم به جای تماشا از آن برنامه‌ها، محتوایشان را در خود مایکت ببیند.»

خسروی اما تاکید می‌کند که آنها برنامه‌های بلند مدتی با برخی از پلتفرم‌های VOD دارند و قرار نیست که همکاری‌شان تنها به پروموت کردن اپلیکیشن آنها در این فروشگاه اندرویدی ختم بشود. او در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه تبلیغات در این محتواها چه جایگاهی دارند می‌گوید «در حال حاضر در بخش ویدیوهای مایکت جایی ندارد و اگر در فازهای بعدی اضافه شود به تبلیغات نصب اپلیکیشن منجر خواهد شد و شاید در فازهای بعدی به تبلیغات غیر نصبی برسد.»

روابط عمومی مایکت در پاسخ به این پرسش که ایا مایکت ممکن است زمانی خودش هم به تولید محتوا روی بیاورد و یا تهیه کننده برنامه‌هایی خاص شود می‌گوید که در حال حاضر سیاست‌های آنها اینست که مایکت قصد ندارد که به عنوان تهیه کننده محتواهای ویدیویی وارد شود اما نگاه حمایتی به این موضوع دارد: «ما در سال گذشته چندین کمپین با استریمرها داشتیم و سعی می‌کنیم تولیدکنندگان محتوای شاخص در حوزه گیم را حمایت کنیم و با ایده پردازی مشترک بتوانیم محتوای متنوع‌تری برگزار کنند.

به گفته خسروی مایکت برای سهولت کاربران در جستجوی ویدیو و دیدن این محتواها یک بازنگری در طراحی محصول خود داشته است: «قصد داریم که از کاربران بازخورد بگیریم تا به بهترین نحو این بخش را توسعه دهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی