ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های ورزشی موبایل؛ از فوتبال تا رقابت‌های المپیک

بازی‌های ورزشی همیشه در بین بازیکنان محبوب بوده‌اند اما شاید شما فوتبال، بوکس یا کاراته را بیشتر در این ژانر دیده باشید. در این مطلب به سراغ بازی‌هایی می‌رویم که در سبک ورزشی ساخته شده‌اند ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۹

بازی‌های ورزشی همیشه در بین بازیکنان محبوب بوده‌اند اما شاید شما فوتبال، بوکس یا کاراته را بیشتر در این ژانر دیده باشید. در این مطلب به سراغ بازی‌هایی می‌رویم که در سبک ورزشی ساخته شده‌اند و در میان بهترین بازی‌های موجود برای پلتفرم موبایل هستند.

این لیست از ترتیب به خصوصی پیروی نمی‌کند و با توجه به محدود بودن لیست تعداد محدودی از بهترین بازی‌ها را پوشش می‌دهد بنابراین از بازی‌های معروفی مثل FIFA و PES که همه با آن ها آشنا هستند، صرف نظر شده است.

Sonic at the Olympic Games
  • بازی آنلاین است

هر چند که المپیک سال ۲۰۲۰ کنسل شد و به سال ۲۰۲۱ منتقل شد اما بازی Sonic at the Olympic Games که به مناسبت المپیک ساخته شده بود در سال گذشته منتشر شد. داستان بازی از این قرار است که سونیک به عنوان یک ورزشکار در بازی‌ها شرکت می‌کند.

این خارپشت آبی رنگ که به نظر می‌رسد از پس هر کاری برمی اید حالا وارد میدان‌های ورزشی شده و شما باید به او کمک کنید تا در مسابقات مختلف برنده شود. به جز بازی‌های اصلی رویدادهای روزانه و رویدادهای اضافی هم در بازی هستند که کمک می‌کنند امتیازات بیشتری به دست بیاورید.

Sonic at the Olympic Games

Sonic at the Olympic Games

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 206.2 مگابایت زبان:
NBA 2K21 Arcade Edition
  • بازی آنلاین است

بهترین بازی بسکتبال موبایل بدون شک NBA است و حالا این بازی پرآوازه یک ورژن مخصوص برای iOS منتشر کرده که به نسبت بازی‌های قبلی از کنترلر بهتر پشتیبانی می‌کند و مثل همیشه با طراحی ظاهری فوق‌العاده یک تجربه‌ی خوب برای بازی با دوستان فراهم می‌کند.

بهترین ستاره‌های NBA در بازی حضور دارند و شما می‌توانید در نقش بازیکن موردعلاقه خودتان را بر عهده بگیرید. بازی مود‌های مختلفی دارد که می‌توانید به صورت مولتی‌پلیر یا سولو در آن‌ها شرکت کنید. حتی می‌توانید یک بازیکن ساده باشید که همه چیز را از صفر شروع می‌کند و مسیر موفقیت را قدم به قدم جلو می‌برد.

NBA 2K21 Arcade Edition

NBA 2K21 Arcade Edition

سازنده: 2K Sports قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 6199.9 مگابایت زبان:
Football Manager 2021 Mobile‏
  • بازی آنلاین است

بازی‌های مدیریت در حوزه‌ی فوتبال یکی از عناوین محبوب در این سبک هستند و سری بازی‌های Football Manager هم با تقریب خوبی معروف‌ترین عنوان مدیریت تیم فوتبال است که به صورت سالانه یک بازی جدید ارائه می‌دهد.

بازی Football Manager 2021 Mobile‏ آخرین عنوان این سری است که در آن باید مدیریت تیم‌ و بازیکنان را بر عهده بگیرید و همه چیز از نقل و انتقالات تا بازی‌های تدارکاتی را در جهت قهرمانی تیم جلو ببرید.

Football Manager 2021 Mobile‏

Football Manager 2021 Mobile‏

سازنده: SEGA قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: مگابایت زبان:
Grand Mountain Adventure
  • بازی آفلاین است

ورزش‌های زمستانی مثل اسکی و اسکیت بورد هم جای خودشان را در بین بازی های ورزشی دارند و اگر بخواهیم یکی از متعدد بازی‌های ساخته شده در این موضوع را انتخاب کنیم، یکی از قوی‌ترین گزینه‌ها بازی Grand Mountain Adventure است.

در این بازی علاوه بر ماجراجویی در کوه‌ها و دره‌های پوشیده از برف با چالش‌های مختلفی هم روبرو می‌شوید. هر یک از چالش‌ها یک ماموریت کوتاه است که در ازای انجام دادن آن می‌توانید به بخش‌های جدید پیست بروید و مکان‌های بیشتری را کشف کنید.

Grand Mountain Adventure

Grand Mountain Adventure

سازنده: Toppluva AB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: مگابایت زبان:
Dinkigolf‏
  • بازی آفلاین است

ورزش گلف یکی از آن عناوین محبوبی است که ناگهان بر سر زبان‌ها افتاد و همه به سراغ آن رفتند بنابراین می‌توانیم آن را یک موضوع کاملا اشباع‌شده بدانیم. با این حال، بازی کژوالی مثل Dinkigolf‏ توانست در این اوضاع به عنوان یک بازی موفق ظاهر شود.

در ابتدا به نظر می‌رسد که این بازی بیش از حد ساده است اما بر خلاف ظاهر فانتزی و دو بعدی که گمراه کننده است ، گیم‌پلی بسیار دقیق و جذاب طراحی شده و تمام عوامل تاثیرگذار در نتیجه‌ی بازی در آن لحاظ شده است.

Dinkigolf‏

Dinkigolf‏

سازنده: A To Play Ltd قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: مگابایت زبان:
FIE Swordplay‏
  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی FIE Swordplay‏ اولین عنوانی است که با قوانین واقعی شمشیربازی پیش می‌رود و توسط فدراسیون جهانی شمشیربازی هم تایید شده. با این تفاسیر می‌توان گفت که این بازی واقعی‌ترین تجربه‌ی شمشیربازی است که می‌توانید در موبایل به سراغش بروید.

بازی هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل اجرا است. اگر می‌خواهید با هوش مصنوعی بازی رقابت کنید، نیازی به اتصال اینترنت نیست اما به صورت آنلاین می‌توانید با دوستان و سایر بازیکنان حاضر در بازی به رقابت بپردازید.

FIE Swordplay‏

FIE Swordplay‏

سازنده: Federation Internationale d'Escrime قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

    هفت سنگ چی شد ؟!

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

      این هفته به خاطر مشکلی که برای همکارمون پیش اومد نتونستیم هفت سنگ کار کنیم. ایشالا برای هفت سنگ بعدی با یه مطلب پر و پیمون جبران می کنیم. مرسی از پیگیری.

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

    عالی بود . 😍

مطالب پیشنهادی