ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

دو خلبان ناپدید شدن یک شیء پرنده ناشناس سبز رنگ را در کانادا گزارش کردند

خلبان دو هواپیمای نظامی و تجاری از مشاهده یک شیء پرنده ناشناس (UFO) سبز رنگ در ساعات پایانی روز ۸ مرداد خبر داده‌اند که بر فراز خلیج سنت لورنس در ساحل اقیانوس اطلس در کانادا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

خلبان دو هواپیمای نظامی و تجاری از مشاهده یک شیء پرنده ناشناس (UFO) سبز رنگ در ساعات پایانی روز ۸ مرداد خبر داده‌اند که بر فراز خلیج سنت لورنس در ساحل اقیانوس اطلس در کانادا درون ابرها ناپدید شده است.

بر طبق اعلام خبرگزاری Vice، گزارشی در تاریخ ۲۰ مرداد به پایگاه داده سوانح هوایی دولت کانادا ارائه شده که نشان می‌دهد هر دو هواپیما یک شیء پرنده ناشناس سبز رنگ را دیده‌اند که به درون ابرها رفته و بعد ناپدید شده است. این گزارش می‌گوید شیء یادشده بر حرکت هواپیماها تاثیری نگذاشته است.

یکی از این دو هواپیما یک هواپیمای نظامی بوده که از پایگاهی در اونتاریو بلند شده تا به کلن آلمان برود. هواپیمای دوم از نوع مسافربری بوده و از بوستون آمریکا به آمستردام هلند می‌رفته است. «استفان واتکینز»، محقق هوانوردی و حمل و نقل با بررسی داده‌های این دو هواپیما دریافته که این هواپیمای نظامی در زمان مشاهده شیء پرنده ناشناس ۱۰۰۰ پا ارتفاع گرفته است.

با توجه به اینکه عده‌ای معتقدند این UFO می‌تواند شهابی در آسمان بوده باشد، واتکینز می‌گوید: «بله، می‌دانم که در حال عبور از بارش شهابی برساوشی هستیم. ولی ضدحال نباشید.» اداره هوانوردی کانادا این رخداد را به بالن‌های هواشناسی، سنگ‌های آسمانی، موشک‌ها یا اشیاء پرنده ناشناس ارتباط داده است.

وزارت دفاع کانادا برخلاف آمریکا به‌طور ویژه مشاهدات اشیاء پرنده را دنبال نمی‌کند. ولی شمار علاقه‌مندان UFO در این کشور هم پایین نیست. یک کلکسیونر خصوصی در دسامبر سال ۲۰۱۹ بیش از ۳۰ هزار سند مرتبط با اشیاء پرنده ناشناس را به دانشگاه مانیتوبا هدیه داد.

پنتاگون پیش‌تر در ماه ژوئن گزارش مربوط به رصد بیش از ۱۴۰ شیء پرنده ناشناس را منتشر کرد. در آن گزارش گفته شد که در اکثر این پدیده‌ها احتمالا یک شیء فیزیکی دیده شده، اما هیچ مدرکی مبنی بر ورود فرازمینی‌ها به سیاره ما در دست نیست. با این حال، بخش‌های زیادی از این گزارش به‌صورت عمومی منتشر نشد تا معلوم نشود که چه اطلاعات محرمانه دیگری موجود است و ما از آن‌ها بی‌خبریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

    سلام
    در رابطه با این گونه شیء ها :
    فیلمی در ژانر علمی - تخیلی هستش.
    دوبلش هم از دوبله های قدیمی ناب هست .
    اسم فیلم و سال تولید :
    Arrival 1996

    موضوع فیلم درباره تقییرات اقلیمی شدید و گرم شدن و آتش گرفتن های بی سابقه و ... در زمین هست .
    و یک نجوم شناس بیگانه ای رو می بینند که به زیر زمین می رود .....

    خیلی عالیه ببینید با تمامی فیلم های
    بیگانگان و شی های ناشناس فرق میکنه .

    • alimardaniiii
      alimardaniiii | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

      پوستر

    • yosof
      yosof | ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

      مستند the arrivals رو ببینید که خیلی آموزنده هست.52 قسمت 10 دقیقه ای.درمورد یوفوها هم مطالب روشنگرانه و مفیدی داره

مطالب پیشنهادی