ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی از اولین لپ‌تاپ خود مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

ریلمی از اولین لپ‌تاپ خود با نام «ریلمی بوک» که در برخی بازارها با نام بوک اسلیم نامیده می‌شود، رونمایی کرد. لپ‌تاپ سبک و باریک ۱۴ اینچی ریلمی از پردازنده‌ نسل ۱۱ اینتل، ویندوز ۱۰ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

ریلمی از اولین لپ‌تاپ خود با نام «ریلمی بوک» که در برخی بازارها با نام بوک اسلیم نامیده می‌شود، رونمایی کرد. لپ‌تاپ سبک و باریک ۱۴ اینچی ریلمی از پردازنده‌ نسل ۱۱ اینتل، ویندوز ۱۰ و بدنه فلزی بهره می‌برد و در رنگ‌های آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

ریلمی بوک از نمایشگر ۱۴ اینچبی IPS با رزولوشن ۲۱۶۰x۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ بهره می‌برد و توسط نسخه نامشخصی از گوریلا گلس محافظت می‌شود. حداکثر روشنایی دستگاه ۴۰۰ نیت است و با وجود نسبت تصویر بیشتر محتوای عمودی بیشتری روی نمایشگر نمایش داده می‌شود.

ریلمی بوک

مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ جدید ریلمی شامل پردازنده‌های نسل یازده Core i3 و Core i5 اینتل، گرافیک یکپارچه Iris XE، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و سیستم خنک‌کننده با دو فن برای مدیریت گرمای دستگاه می‌شود. از جمله سایر مشخصات دستگاه می‌توان به پورت Type-C USB 3، تاندربولت و جک هدفون اشاره کرد. این لپ تاپ همچنین از فناوری Wi-Fi 6 و اسپیکرهای استریو بهره می‌برد.

ریلمی بوک

باتری ۵۴ وات ساعتی دستگاه تا ۱۱ ساعت دوام دارد و شارژر ۶۵ واتی آن از طریق پورت USB-C می‌تواند در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد باتری را شارژ کند. علاوه بر این، لپ تاپ شرکت چینی با شارژر ۳۰ وات Dart Charge ریلمی نیز سازگاری دارد.

ریلمی بوک

از نظر نرم‌افزاری، اولین لپ‌تاپ ریلمی با ویندوز ۱۰ روانه بازار می‌شود اما بروزرسانی رایگان ویندوز ۱۱ آن نیز در حال راه‌اندازی است. علاوه بر این با پشتیبانی از ویژگی PC Connect می‌توان گوشی‌های ریلمی سازگار را از طریق Wi-F Direct لپ‌‌تاپ به صورت کامل کنترل کرد.

ریلمی بوک

ریلمی بوک از ۸ شهریور در دو نسخه با پردازنده Core i3 و Core i5 اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار هند می‌شود و به ترتیب با قیمت ۶۳۲ و ۸۰۷ دلار به فروش می رسد.

همچنین این دستگاه از تاریخ ۳ شهریور نیز در گزینه‌های ۸/۵۱۲ گیگابایت و نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایت با پردازنده i5 روانه بازار چین خواهد شد که به ترتیب ۶۶۳ و ۷۲۵ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی