ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 9RT احتمالا اوایل پاییز با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

همانطور که در شایعات اخیر ادعا شده بود، وان پلاس 9T یا 9T پرو امسال عرضه نمی‌شود. با این وجود اکنون گفته می‌شود که شرکت چینی در حال کار روی یک گوشی با اسم رمز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

همانطور که در شایعات اخیر ادعا شده بود، وان پلاس 9T یا 9T پرو امسال عرضه نمی‌شود. با این وجود اکنون گفته می‌شود که شرکت چینی در حال کار روی یک گوشی با اسم رمز «Martini» است که احتمالا به عنوان «وان پلاس 9RT» روانه بازار خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده، وان پلاس 9RT در ماه اکتبر (مهر-آبان) با مشخصاتی مانند پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی روانه بازار می‌شود. همچنین این گوشی احتمالا برای اولین بار از سیستم عامل اختصاصی OxygenOS 12 (اندروید ۱۲) بهره خواهد برد.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد وان پلاس 9RT نسخه ارتقایافته گوشی میان‌رده وان پلاس 9R باشد که اوایل سال جاری روانه بازار شد. با این وجود به نظر می‌رسد دوربین آن نسبت به گوشی قدیمی بهبود پیدا کند و سنسور ۴۸ مگاپیکسلی 1/2.0 با سنسور IMX766 موجود در سری وان پلاس ۹ و نورد ۲ جایگزین شود. سنسور جدید بزرگتر (۱/۱.۵۶ اینچ) است و رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وان پلاس 9RT

نکته قابل توجه درباره مشخصات گوشی، استفاده از سیستم عامل OxygenOS 12 در آن است. در مورد طراحی این سیستم عامل عنوان شده که شاهد عناصر بصری Material You گوگل نخواهیم بود و زبان طراحی آن نسبت به نسل قبل تقریبا تغییری نمی‌کند.

وان پلاس قرار بود نسخه بتا این سیستم عامل را تا به امروز در دسترس کاربران قرار دهد اما وجود برخی مشکلات مانع انجام این کار شده. جدول زمانی فعلی شرکت چینی نشان می‌دهد که نسخه بتا OxygenOS 12 تا اواخر ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود وان پلاس 9RT در ماه اکتبر روانه بازار هند و چین شود. علاوه بر این، وان پلاس در حال کار روی چند مدل دیگر از سری نورد است که امسال عرضه خواهند شد. این احتمال وجود دارد که وان پلاس قصد داشته باشد سهم بازار گوشی‌های موبایل ال‌ جی را در دست بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی