ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش فروش نزدیک به نیم میلیون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در کره جنوبی

براساس گزارش منابع آگاه، حجم پیش فروش گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل رشد چشمگیری داشته و ۴۵۰ هزار گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ پیش فروش شده‌اند. سامسونگ در رویداد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

براساس گزارش منابع آگاه، حجم پیش فروش گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل رشد چشمگیری داشته و ۴۵۰ هزار گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ پیش فروش شده‌اند.

سامسونگ در رویداد آنپکد از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد و به سرعت امکان پیش خرید را برای علاقه‌مندان فراهم کرد و انتظار می رود عرضه آن به زودی آغاز شود. در این بین گزارش‌ منابع آگاه حاکی از آن است که کره‌ای‌ها ظاهرا در پیش فروش گوشی‌های تاشو جدید عملکرد خوبی داشته‌اند و برای آنها موفقیت آمیز بوده است.

رسانه‌های کره به نقل از منابع داخلی که نام آنها فاش نشده ادعا می‌کنند که در ۳۱ مرداد ماه روی هم ۴۵۰ هزار دستگاه گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پیش فروش شده‌اند.

اگر آمار پیش فروش به صورت مستقل از اپراتورهای مخابراتی کره در نظر گرفته شود، این رقم می‌تواند به ۶۰۰ هزار یا حتی ۸۰۰ هزار دستگاه برسد. مقایسه آمار فعلی پیش فروش گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی، رشد ده برابری فروش را تایید می‌کند. در زمان پیش فروش گلکسی زد فولد ۲، سامسونگ تنها موفق به پیش فروش ۸۰ هزار دستگاه شده بود.

با وجودی که این اعداد و ارقام برمبنای داده‌ منابع آگاه محلی منتشر شده‌اند، اما می‌تواند ترسیمی از وضعیت فروش سامسونگ به نمایش بگذارد و عملکرد رو به رشد را در سراسر جهان نشان دهد. باید در نظر داشت که پیش سفارش گوشی‌های تاشو جدید در بازارهای دیگری از جمله ایالات متحده نیز آغاز شده است.

داده‌های آماری حاکی از آن است که در حدود ۴۹ درصد از حجم پیش فروش‌های انجام شده برای گلکسی زد فولد ۳ از طریق کاربران در محدوده سنی ۲۰ تا ۳۰ ساله سفارش داده شده است. این در حالی است که ۵۷ درصد پیش خریدهای انجام شده برای گلکسی زد فلیپ ۳ توسط همین گروه سنی به ثبت رسیده که نشان می‌دهد گروه سنی جوان‌تر علاقه بیشتری به چنین دستگاه‌های تاشو دارند.

البته این بدان معنا نیست که افراد با سن بالاتر تمایلی به خرید چنین دستگاه‌هایی ندارند. براساس همین داده‌های آماری کاربران در گروه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال به ترتیب ۴۲ و ۳۹ درصد از سفارش پیش خرید گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را به خود اختصاص داده‌‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی