ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تجلیل همراه‌ اول
تکنولوژی

تجلیل همراه‌ اول از مدال‌آوران کشتی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر عامل همراه‌ اول، از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو تقدیر شد. در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل همراه‌ اول، علیرضا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۵

صبح امروز در مراسمی با حضور مدیر عامل همراه‌ اول، از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو تقدیر شد.

در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل همراه‌ اول، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک، محمدرضا گرایی قهرمان طلایی کشتی فرنگی، حسن یزدانی قهرمان نقره‌ای کشتی آزاد، امیرحسین زارع قهرمان برنزی کشتی آزاد و محمدهادی ساروی قهرمان برنزی کشتی فرنگی المپیک توکیو حضور داشتند، مدیر عامل همراه‌ اول با اعطای لوح تقدیر و تندیس از رئیس فدراسیون، سرمربی سابق کشتی آزاد و مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در المپیک توکیو تقدیر کرد.

مدیرعامل همراه‌اول با تأکید بر اینکه حمایت این اپراتور از ورزش کشتی تبلیغاتی نیست گفت: «حمایت ما از کشتی در راستای مسئولیت اجتماعی است.»

رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایت‌های همراه‌اول از ورزش کشتی در دو سال اخیر اظهار داشت: «وقتی فدراسیون را تحویل گرفتیم بدهی سنگین داشت و آقای اخوان مثل یک برادر در کنار فدراسیون قرار گرفت و رفیق روزهای بد ما بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی