ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آتش گرفتن موبایل سامسونگ باعث تخلیه فوری هواپیمای خطوط آلاسکا شد

مسافران پرواز خطوط هوایی آلاسکا به مقصد سیاتل، به دلیل آتش گرفتن یک دستگاه گوشی هوشمند که گفته می‌شود گلکسی A21 سامسونگ بوده، مجبور شدند دقایقی بعد از فرود به سرعت هواپیما را ترک کنند. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

مسافران پرواز خطوط هوایی آلاسکا به مقصد سیاتل، به دلیل آتش گرفتن یک دستگاه گوشی هوشمند که گفته می‌شود گلکسی A21 سامسونگ بوده، مجبور شدند دقایقی بعد از فرود به سرعت هواپیما را ترک کنند.

خوشبختانه این حادثه دقایقی بعد از فرود هواپیما در فرودگاه رخ داده و به دلیل شدت آتش سوزی خدمه پرواز مجبور شدند مسافران را به صورت اضطراری از هواپیما تخلیه کنند. شاهدان عینی این اتفاق را یک آتش سوزی عادی و جزئی توصیف نمی‌کنند و می‌گویند شدت دود فضای کابین هواپیما را کاملا پر کرده بود.

سخنگوی خطوط هوایی آلاسکا ضمن تایید آتش گرفتن موبایل در کابین هواپیما اعلام کرد به دلیل سوختگی کامل موبایل مذکور، امکان تشخیص مدل دستگاه مقدور نبود ولی یکی از مسافران تایید کرده که موبایل آتش گرفته گلکسی A21‌ سامسونگ است. هرچند از بقایای سوخته گوشی نمی‌توان این موضوع را تشخیص داد.

ظاهرا در زمان آتش گرفتن موبایل، دود شدیدی فضای کابین هواپیما را پر کرده تا جایی که مسافران دچار استرس شدید شده‌اند. خدمه پرواز نیز برای مهار آتش سوزی از کپسول آتش نشانی استفاده کردند. به دلیل دود شدید ناشی از آتش‌ گرفتن موبایل، مسافران از داخل کابین هواپیما تخلیه شدند و دو نفر از آنها در بیمارستان محلی تحت درمان قرار گرفتند.

یکی از مسافران این پرواز در توییتر با انتشار توییتی تایید کرد که آن چنان فضای کابین مملو از دود شده بود که بسیاری از مسافران دچار ترس شدید شده بودند.

سخنگوی خطوط هوایی آلاسکا نیز تایید کرده مسافران این پرواز بعد از تخلیه هواپیما با اتوبوس به پایانه منتقل شده‌‌اند. سامسونگ هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده، ولی این حادثه یادآور اتفاق‌های مربوط به گلکسی نوت ۷ است. باید دید کره‌ای‌ها چه واکنشی به انتشار این خبر نشان می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی