ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای ویوو X70 پرو پلاس طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

پس از نسخه استاندارد و پرو X70 اکنون رندرها و مشخصات اصلی ویوو X70 پرو پلاس به اشتراک گذاشته شده که ضمن به نمایش گذاشتن طراحی متفاوت ماژول دوربین دستگاه نسبت به نسخه‌های قبلی، از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

پس از نسخه استاندارد و پرو X70 اکنون رندرها و مشخصات اصلی ویوو X70 پرو پلاس به اشتراک گذاشته شده که ضمن به نمایش گذاشتن طراحی متفاوت ماژول دوربین دستگاه نسبت به نسخه‌های قبلی، از بهره‌مندی آن به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و رم ۸ گیگابایتی خبر می‌دهد.

ویوو X70 پرو پلاس با ابعاد ۱۶۴.۸ در ۷۵.۵ در ۹.۰ میلی متر بزرگترین گوشی این سری سه‌گانه خواهد بود و با وجود برآمدگی دوربین، ضخامت آن تا ۱۱.۳ میلی متر می‌رسد.

نسخه پرو پلاس ویوو X70 دارای نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی خواهد بود که نسخه‌های دیگر این خانواده به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۵۶ و ۶.۵۰ اینچی بهره می‌بردند. همچنین در بالای نمایشگر دستگاه روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود. این مدل با شماره مدل V2145A در کنسول گوگل پلی نیز مشاهده شده است که مستندات ارائه شده نشان می‌دهد وضوح نمایشگر آن +1080p خواهد بود.

ماژول دوربین قرار گرفته در پنل پشتی گوشی نیز بسیار جالب است. در این ماژول چهار دوربین جای گرفته که شامل یک لنز پریسکوپ و یک لیزر AF نیز می‌شود و همه دوربین‌های برند ZEISS را به یدک می‌کشند. با این حال، ترتیب لنزها و همچنین طراحی فلاش LED سه‌گانه دستگاه متفاوت است.

هنوز مشخص نیست که ویوو چرا ماژول دوربین خود را در سمت راست قرار داده است. ممکن است این تصمیم کاملا تزئینی باشد یا با نمایشگر دوم بزرگتری از می ۱۱ اولترا مواجه باشیم. ویوو پیش از این نیز تجربه کار را نمایشگرهای عقب دستگاه را داشته و یکی از گوشی‌های سری NEX را با نمایشگر دوگانه روانه بازار کرده است.

مستندات ارائه شده از سوی GPC (طبقه‌بندی جهانی محصولات) نشان می‌دهد که ویوو X70 پرو پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۸ گیگابایت رم روانه بازار می‌شود. هر چند گزینه ۱۲ گیگابایتی نیز احتمالا در دسترس قرار خواهد گرفت. بر اساس گواهینامه ۳C نیز می‌توان گفت این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. (نسخه اصلی این سری احتمالا با شارژ سریع ۴۴ وات روانه بازار خواهد شد.)

همچنین به نظر می‌رسد ویوو در حال آماده‌سازی ISP سفارشی برای سری X70 است که V1 نامیده می‌شود. این امر تایید می‌کند که با وجود چیپست‌های مختلف در گوشی‌های این سری، پردازش تصویر هر سه گوشی یکسان خواهد بود. به بیان ساده‌تر یعنی کیفیت نهایی تصاویر توسط سنسورهای دوربین‌ها تعیین می‌شود.

انتظار می‌رود ویوو در ماه سپتامبر (اواخر تابستان تا اواسط پاییز) از سری X70 رونمایی کند و آن را در دسترس کاربران سراسر جهان قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی