ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت ۵۰ احتمالا سال آینده با چیپ اسنپدراگون و کایرین معرفی می‌شود

به گزارش برخی منابع آگاه، هواوی احتمالا سری میت ۵۰ را تا پایان سه ماهه دوم سال آینده میلادی معرفی نخواهد کرد و گوشی‌های این سری با بهر‌مندی از تراشه‌های اسنپدراگون و کایرین در دسترس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

به گزارش برخی منابع آگاه، هواوی احتمالا سری میت ۵۰ را تا پایان سه ماهه دوم سال آینده میلادی معرفی نخواهد کرد و گوشی‌های این سری با بهر‌مندی از تراشه‌های اسنپدراگون و کایرین در دسترس قرار خواهند گرفت.

هواوی در زمینه تجارت گوشی‌های هوشمند سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. ممنوعیت ایالات متحده که هنوز در حال اجرا است منجر به تاخیر عرضه گوشی‌های این شرکت به ویژه پرچمداران شده است. با وجود اختلال بزرگی که در جدول زمانی شرکت چینی به وجود آمده، اکنون گفته می‌شود که نسل بعدی گوشی‌های سری میت هواوی تا سال آینده عرضه نمی‌شود و گوشی‌های این سری در ترکیب‌های مختلفی با پردازنده‌های اسنپدراگون و کایرین هواوی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهند گرفت.

میت ۵۰

حساب کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو پیش از این اعلام کرده بود سری میت ۵۰ سال آینده روانه بازار می‌شود. او در افشاگری جدید خود فاش کرد که هواوی احتمالا نسل بعدی گوشی‌های میت را تا پایان سه ماهه دوم سال آینده، یعنی حدود ۹ ماه دیگر معرفی خواهد کرد.

هرچند هواوی قصد دارد گوشی‌های میت ۵۰ را با پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار کند اما همچنان نسخه 4G آن نیز عرضه می‌شود. هر چند این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، اما پردازنده مربوط به شرکت کوالکام احتمالا نسخه 4G اسنپدراگون ۸۹۸ باشد که هنوز معرفی نشده است.

این منبع همچنین درباره استراتژی هواوی فاش می‌کند که قرار است در طی سال تنها یک سری پرچمدار از سوی غول فناوری چینی روانه بازار شود. با این وجود به احتمال زیاد در سال آینده خبری از جانشین سری هواوی P50 نخواهد بود.

با این حساب به نظر می‌رسد پس از چند سال، گوشی‌های پرچمدار سری میت که از دستگاه‌های قابل توجه بازار محسوب می‌‌شوند اکنون قرار نیست در سال جاری رونمایی شوند. اگر چنین اتفاقی به صورت رسمی تایید شود، فقط هواوی از تحریم‌های خود ضرر نمی‌کند، بلکه بازار جهانی موبایل به طور کلی و به ویژه مصرف‌کنندگان نیز متضرر خواهند شد، زیرا یکی از گزینه‌های عالی موجود در بازار کم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی