ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون
موبایل

اپل به‌طور رایگان مشکل خرابی بلندگوی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را برطرف می‌کند

اپل امروز برنامه تعمیر جدیدی را برای کاربران آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو معرفی کرده تا مشکل دستگاه‌هایی را حل کند که بلندگویشان خراب است. اپل می‌گوید دستگاه‌های معیوب احتمالا در ماژول گیرنده دارای ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

اپل امروز برنامه تعمیر جدیدی را برای کاربران آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو معرفی کرده تا مشکل دستگاه‌هایی را حل کند که بلندگویشان خراب است. اپل می‌گوید دستگاه‌های معیوب احتمالا در ماژول گیرنده دارای مشکل هستند و باید توسط کارشناسان این شرکت تعمیر شوند.

طبق اعلام اپل، مشکل آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو درصد بسیار کوچکی از دستگاه‌های ساخته شده در بازه زمانی اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کوپرتینویی‌ها می‌گویند اگر آیفون شما در زمان برقراری یا دریافت تماس صدا تولید نمی‌کند، دستگاهتان ذیل این برنامه قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را برای تعمیر به اپل بدهید.

برنامه حاضر فقط برای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو ارائه شده و مشکلات آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس را پوشش نمی‌دهد. افزون بر این، مدل‌های استاندارد و پرو هم فقط تا دو سال پس از خرید می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. بر اساس طرح حاضر، برای استفاده از این خدمات می‌توانید به سرویس‌دهندگان مجاز اپل یا خرده‌فروشی‌های این شرکت مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید و زمان حضور در مراکز تعمیر این شرکت را مشخص کنید. اپل اعلام کرده که بدون دریافت هزینه مشکل بلندگوی این دو آیفون را تحت شرایط اعلام شده برطرف می‌کند.

این شرکت مثل همیشه می‌گوید اگر آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو شما مشکل دیگری دارد که مانع از تکمیل پروسه تعمیر دستگاه می‌شود (مثلا نمایشگر آن شکسته یا کار نمی‌کند)، ابتدا باید آن مشکل را برطرف کنید و بعد به سراغ تعمیر بلندگو بروید. این غول آمریکایی همچنین به کاربران توصیه کرده که قبل از تعمیر دستگاه از اطلاعات خود روی آی‌کلود یا یک کامپیوتر دیگر بکاپ بگیرند.

اپل در گذشته هم طرح‌هایی را برای تعمیر رایگان محصولات مختلف خود از جمله نمایشگر آیفون ۱۱ و اپل واچ سری ۲ و ۳ در اختیار کاربران قرار داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی