ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید اپل واچ سری ۷ حاشیه کم نمایشگر را نشان می‌دهند

اپل احتمالا با معرفی اپل واچ سری ۷ بزرگترین تغییر طراحی را در تاریخ ۶ ساله ساعت‌های هوشمند خود به نمایش می‌گذارد. طی شش سال گذشته ساعت‌های هوشمند اپل به شکل واقعی بازطراحی نشده‌اند ولی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

اپل احتمالا با معرفی اپل واچ سری ۷ بزرگترین تغییر طراحی را در تاریخ ۶ ساله ساعت‌های هوشمند خود به نمایش می‌گذارد. طی شش سال گذشته ساعت‌های هوشمند اپل به شکل واقعی بازطراحی نشده‌اند ولی اکنون به نظر می‌رسد زمان آن رسیده تا غول فناوری کوپرتینویی‌، تغییرات چشمگیری در این موضوع ایجاد کند.

اپل واچ سری ۷ احتمالا با بقیه محصولات فعلی شرکت سازگاری بهتری خواهد داشت و از این نظر می‌تواند توجه کاربران را جلب کند. انتطار می‌رود کوپرتینویی‌ها برای این ساعت هوشمند به سراغ لبه‌های تخت و حاشیه کم نمایشگر بروند.

اپل واچ سری ۷ احتمالا در دو سایز جدید ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود. این ابعاد جایگزین نسخه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری فعلی می‌شوند که از زمان اپل واچ ۴ در بازار حضور دارند. شاید این تفاوت یک میلی‌متری در اندازه ساعت هوشمند اپل، چندان مهم به نظر نرسد ولی به شایعه‌های دیگر در مورد افزایش ابعاد نمایشگر دستگاه قوت می‌بخشد.

تا سری ۴، ساعت‌های هوشمند اپل در اندازه‌های ۳۸ و ۴۲ میلی متری عرضه می‌شدند. با این وجود، با معرفی اپل واچ سری ۴ که نمایشگر بزرگتری داشت، اپل اندازه قاب را ۲ میلی‌متر افزایش داد. باید دید تغییر ابعاد ساعت هوشمند نسل جدید اپل نیز به افزایش ابعاد نمایشگر آن کمک می‌کند یا اپل می‌خواهد گجت پوشیدنی خود را به باتری بزرگتری مجهز کند.

مدل‌های کنونی اپل واچ با قیمت پایه ۳۹۹ دلار به بازار عرضه‌ می‌شوند. اپل واچ  SE نیز با قیمت ۲۷۹ دلار به فروش می‌رسد. اما اگر با نمایشگر بزرگتر و حاشیه‌های کمتر روبه‌رو باشیم، شاید ساعت‌های هوشمند آینده کوپرتینویی‌ها قیمت بالاتری داشته باشند. با این وجود شاید اپل همچنان قیمت کنونی را برای آن‌ها درنظر بگیرد.

هنوز تاریخ رویداد رونمایی از اپل واچ سری ۷ به صورت رسمی تایید نشده ولی انتظار می‌رود اپل طی هفته‌های آتی و در روزهای پایانی شهریور از آن به همراه آیفون ۱۳ رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی